کد خبر: ۲۹۷۱۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
هافبک سابق سرخپوشان معتقد است تغيير مربيان از حقايق غيرقابل انکار فوتبال است و معروف است که کوله پشتي مربيان هميشه آماده رفتن است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، مهرداد میناوند در رابطه با این روزهای پرسپولیس گفت: در ابتدا باید به آقای نژادفلاح تبریک بگویم چرا که با توجه به شناختم از ایشان باید بگویم از مدیران کارآمد و سالم است و شک ندارم با توجه به سابقه اش در این پست نیز موفق خواهد شد.

وی در رابطه با تغییر مربیان در تیم پرسپولیس گفت: بهرحال این در طبیعت فوتبال است که هیچوقت مربیان در حاشیه امنیت به سر نمی برند، آقای درخشان توانست دربی را ببرد و این خیلی مهم است اما متاسفانه در بازی های بعدی تیم در نتیجه گیری موفق نبود و همه جا، خواه ناخواه صحبت از تغییر مربی پیش می آید.

میناوند در رابطه با صحبتهایی که اخیرا مبنی بر حضور برانکو در این تیم مطرح شده است گفت: به نظر من، برانکو ایوانکوویچ به قول بلاژویچ دقیقا پروفسور فوتبال است. ایشان از بار فنی بسیار بالایی برخوردار است و بدون تردید بهترین انتخاب ممکن برای این تیم است اما به شرطی که اگر قرار است ایشان را بیاورند، فرصت کافی را نیز به وی بدهند. اگر قرار الان بیاید حداقل باید تا پایان فصل بعد بماند تا بتواند تیم مورد نظر خود را آماده کند. در زمان حضور وی در تیم ملی ایران هم ما شاهد بودیم که به تیم مورد نظر خود رسیده بود که حاصل آن یک قهرمانی در پوسان، یک مقام سومی در جام ملتهای آسیا و یک صعود بی دردسر به جام جهانی فوتبال بود.

او در پایان عنوان کرد: من هم مثل تمام پرسپولیسی ها امیدوارم روزهای خوش این تیم از راه برسد و بازهم هواداران استادیوم را پر کنند و این حتما باعث افتخار فوتبال ما خواهد بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها