کد خبر: ۲۹۷۱۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
عادل کلاه کج هافبک راه آهن معتقد است با حضور فرهاد کاظمي در اين تيم اميد براي تک رقمي شدن راه آهن هم وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598،کلاه کج در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: من تا بحال شانس همکاری با آقای کاظمی را نداشتم اما ایشان به لحاظ بعد فنی در فوتبال کاملا شناخته شده هستند. در جلسه معارفه ایشان بچه ها با هم هم قسم شدند که لیگ را از امروز شروع کنند یعنی 10 بازی باقیمانده ما در لیگ مثل یک تورنمنت به حساب می آید و ما باید سعی کنیم هر بازی پیروز از زمین بیرون بیاییم. با توجه اینکه اختلاف امتیاز ما با تیم دوازدهم فقط 3 امتیاز است من فکر می کنم که حتی می توانیم در پایان لیگ تک رقمی شویم.

او ادامه داد: همانطور که همه در جریانش بودند تیم راه آهن از لحاظ مالی در شرایط خیلی بدی بود و همین مساله باعث می شد بازیکنان ما در زمین وقتی یک گل دریافت می کنند به خاطر مشکلات روحی از هم بپاشند و نتوانند جبران کنند.

کلاه کج افزود: این هفته ما با پدیده بازی داریم و خیلی ها می گویند پدیده دچار بحران شده اما من فکر می کنم اکثر باشگاههای ایران شرایط مشابه پدیده را دارند. ما نباید به این چیزها فکر کنیم و باید برویم در مستطیل سبز و تلاش کنیم تا راه آهن بعد از شوکی که وارد شده بتواند نتیجه بگیرد و از این شرایط خارج شود.

کلاه کج در رابطه با گل زدن خودش گفت: امیدوارم در بازی با پدیده پایم به گلزنی باز شود البته فکر می کنم با شرایطی که راه اهن دارد مهم نیست چه کسی گل بزند و مهم 3 امتیاز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها