کد خبر: ۲۹۷۱۱۱
زمان انتشار: ۱۹:۴۹     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
بازيکن باتجربه و کاپيتان دوم سايپا اعتقاد دارد که بازيکنان اين تيم هنوز اميدشان را از دست نداده اند و مي‌ توانند در ادامه جزو مدعيان باشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، مجید ایوبی در مورد دیدار پیش رو با فولادخوزستان گفت: فولاد تیم خوبی است ولی هرطور که شده باید از این بازی امتیاز بگیریم، گرچه 10 بازی دیگر باقی مانده اما چشم امید ما به این دیدار حساس است.

او در مورد اینکه سایپا هنوز هم می‌ تواند مدعی باشد یا خیر ادامه داد: ما بازیکنان و مربی ها دست به دست هم دادیم تا از این به بعد نتایجی که می‌گیریم به نفعمان باشد. تیم ما پتانسیل مدعی شدن را دارد.

بازیکن سایپا در مورد غیبت چند بازیکنشان برای دیدار با فولاد و اینکه این مساله کار را برایشان سخت نمی‌ کند، نظرش را اینگونه بیان کرد: متاسفانه نثاری و مشکل پور محروم هستند و میداوودی هم مصدوم است. انشالله که با جوان هایمان امتیاز بگیریم، تیم ما روی یک بازیکن خاص نمی‌ چرخد گرچه نبود این سه بازیکن موثر تاثیرگذار است اما امیدوارم آن عملکرد خوب همیشگی را داشته باشیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد چرا سایپا در نیم فصل دوم نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد پاسخ داد: در بازی آخرمان با نفت‌تهران، داور می‌ توانست مشکل پور را اخراج نکند. در بازی با استقلال هم این تیم کاملا بسته بازی کرد و در طول عمر فوتبالی ام آنقدر استقلال را دفاعی ندیده بودم. در ضمن در این دیدار هم یک پنالتی برای ما گرفته نشد. گذشته ها گذشته ما فقط به آینده و بازی های پیش رو فکر می‌ کنیم.

او در مورد اینکه جوانگرایی ناگهانی تیمشان را شوکه نکرده، گفت: ما این حرکت را انجام دادیم چون می‌ دانستیم به درد آینده سایپا می‌ خورد. آقای جلالی مربی کوچکی نیست و خودش می‌ داند چطوری از جوان ها استفاده کند که به تیم لطمه ای وارد نشود. به هر حال چند بازیکن از جمع ما در نیم فصل دوم جدا شدند و کارایی تیم ما پایین آمد اما در 10 بازی آینده 6 بازی خانگی داریم. امیدوارم که بتوانیم نتیجه بگیریم و کمبودها را جبران کنیم.

سایپا که نیم فصل اول بهترین خط دفاعی را داشت فردا در تقابل بهترین خط دفاع لیگ قرار می‌ گیرد، ایوبی در این باره افزود: خط دفاعی مان خیلی خوب کار می‌ کرد اما اخیرا کمی ضعیف عمل کرده، سعی می‌ کنیم که نقاط ضعمان را برطرف کنیم و در چند بازی باقیمانده خیلی کمتر گل بخوریم و بیشتر گل بزنیم، به خوبی می‌ دانیم که فولاد بهترین خط دفاعی تیم را دارد ولی ما کاری نداریم که چه تیمی بهترین خط حمله یا دفاع را دارد ما فقط باید نتیجه بگیریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها