کد خبر: ۲۹۷۰۸۵
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
امروز ظهر جلسه اي در باشگاه پديده با حضور عليرضا مرزبان و مسوولان باشگاه و چند بازيکن پديده برگزار شد که مجموعه اين تيم به اين نتيجه رسيدند با کارشان را قدرت انجام دهند.
به گزارش پایگاه 598،علیرضا مرزبان در همین خصوص گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد و گفت: در این مدت برای موفقیت پدیده تمام تلاش مان را کردیم و نمی خواهیم مردم را ناراحت کنیم. این بحث تعطیلی تمرینات به خاطر مشکلاتی بود که وجود داشت و بازیکنان هم برای دریافت حق و حقوق شان حق دارند اما بعد از صحبت هایی که شد و مذاکراتی که با مسولان باشگاه انجام دادیم این مشکل حل شد. امروز بعد از این جلسه تمرین برگزار می شود تا برای بازی با راه آهن آماده شویم.

او در خصوص برگزاری این جلسه هم صحبت کرد: قرار شده مسوولان مطالبات بازیکنان را پرداخت کنند و برای سال آینده هم برنامه ریزی دقیقی داشته باشند تا این تیم بتواند در لیگ سهمیه آسیایی بگیرد. به هر حال در حاضر وحدت در باشگاه بیشتر شده و مجموعه باشگاه در کنار تیم هستند. باشگاه تقویم پرداختی مشخص کرده تا بازیکنان به حق و حقوق شان برسند. بازیکنان به مردم مشهد وفادار هستند و ما باید برای اهداف مان تلاش کنیم. باشگاه هم می خواهد با انجام تعهداتش برای فصل آینده برنامه ریزی کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها