کد خبر: ۲۹۷۰۸۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
بازيکن سابق پرسپوليس راجع به ديدار اين هفته صبا با اين تيم گفت حضور در مقابل پرسپوليس برايم خيلي سخت است اما من بازيکن صبا هستم و بايد براي اين تيم تلاش کنم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، حسین بادامکی هافبک تیم صبا در رابطه با وضعیت فعلی این تیم گفت: وضعیت صبا بد نیست اما در چند بازی گذشته امتیازاتی را از دست دادیم که باید در بازی های آینده جبران کنیم تا بتوانیم وضعیتمان را در جدول بهبود ببخشیم. متاسفانه ما تا الان 20 تا 30درصد دریافتی داشتیم و بقیه اش وعده و وعید بوده است. امیدوارم هر چه سریع تر این موضوع مرتفع شود چرا که اگر این اتفاق نیفتد، این صبا است که ضرر می‌ کند. به هر حال بازیکنان احتیاج به امنیت فکری و انگیزه دارند تا بتوانند با تمام وجود در خدمت تیم باشند.

او در مورد بازی مقابل تیم سابق خود گفت: برای من خیلی سخت است که بعد از 6 سال حضور مستمر در جمع سرخپوشان اکنون در مقابل این تیم بازی کنم. به هر حال من سال ها با دل و جان برای این تیم تلاش کردم و جزیی از وجودم است ولی باید قبول کرد که الان بازیکن صبا هستم و فوتبال حرفه ای می‌ گوید با تمام فکر و ذکر و توانم در خدمت این تیم باشم. پرسپولیسی ها بعد از برد هفته پیش انگیزه مضاعفی پیدا کردند و البته این بازی نیز در مقابل هوادارانشان است که مطمئنا از نظر روحی ـ روانی برای آنها بسیار موثر است. از نظر جدولی این دیدار برای هر یک از این دو تیم 6 امتیاز دارد چراکه پیروزی در آن باعث می‌ شود تا حدودی از تیم های پایین جدولی فاصله بگیریم.

بادامکی در مورد دوران حضور خود در پرسپولیس گفت: من برای پیوستن به این تیم به چیزی فکر نکردم چون خواسته قلبی من این بود که روزی سرخپوش شوم، بعد از اینکه دیدم این پیشنهاد در زمان آقای آری هان و با درخواست ایشان به من داده شد اصلا درنگ نکردم و سریع به جایی که علاقه داشتم پیوستم. من شش سال جمع آنها بودم و به غیر از سالهای 87 و 88، دوران فوق العاده ای را سپری کردم. در سال 87 متاسفانه مصدوم شدم و سال 88 هم به دلیل اینکه در تیم هافبک دفاعی نبود مجبور شدم به دستور مربیان تغییر پست بدهم و در هافبک دفاعی بازی کنم که جای مورد علاقه من نبود و متاسفانه هواداران تصور می‌ کردند که بازی من افت کرده در حالی که اینگونه نبود. من همیشه سعی کردم ام بهترین بازی ها را برای پرسپولیس انجام دهم و مهم نبود که به چشم بیایم.

وی در مورد شرایط مالی خود در آن دوران و دوران فعلی پرسپولیس گفت: به هر حال آن موقع به این ترتیب نبود که به ما چک داده شود و هر سال هم 20 الی 30 درصد جریمه می‌ شدیم اما با تمام این اوصاف باید قبول کنیم پرسپولیس تیم بزرگی است و آرزوی خیلی هاست که در آن بازی کنند. بازیکنان فعلی نیز باید خدا را شکر کنند که دارند در پرسپولیس بازی می‌ کنند.

بادامکی راجع به حاشیه هایی که توسط بازیکنان برای تیم ایجاد می‌ شود، عنوان می‌ کند: به نظر من حتما مسائل و مشکلاتی وجود دارد که گهگاهی از این حاشیه ها ایجاد می‌ شود. همانطور که گفتم پرسپولیس کم جایی نیست و بازیکنانی که در آن هستند قطعا می‌ دانند لباس چه تیمی را برتن کرده اند. بنابراین گاهی وقت ها مشکلاتی وجود دارد که ما و هواداران از آن اطلاعی نداریم و همان مشکلات باعث ایجاد حاشیه می‌ شود. شما شک نکنید که اگر مشکلات بیرونی پرسپولیس حل شود و دو، سه بازی را ببرند مجددا تماشاگران به استادیوم بازمی گردند.

وی در پایان راجع به دلخوری خود از مسوولان باشگاه در زمان جدایی اش گفت: دلخوری من در آن زمان به این دلیل بود که عنوان کرده اند اسم من در لیست مازاد است در حالی که اصلا اینگونه نبود. قرار نبود که سال بعد من در خدمت این تیم باشم و به درخواست خودم از آنجا جدا شدم اما متاسفانه دوستان جور دیگری جلوه دادند و لیست مازادی تهیه کردند و اسم من را در آن جا دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها