کد خبر: ۲۹۷۰۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
سرمربي صباي قم با حضور در نشست خبري پيش از ديدار تيمش برابر پرسپوليس ابراز اميدواري کرد اشتباهات داوري برعليه تيمش پايان يابد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، مهدی تارتار در مورد دیدار حساس تیمش برابر شاگردان حمید درخشان گفت: طبیعتا بازی در استادیوم آزادی و برابر پرسپولیس سخت خواهد بود و کار راحتی نداریم. روی نقاط ضعف و قوت این تیم کار کرده ایم، بازیکنانمان انگیزه زیادی دارند. با توجه به نتایج گذشته تیممان هدفمان کسب پیروزی است.

وی ادامه داد: سه امتیاز این دیدار برای ما فوق العاده است، اما تک امتیاز هم می‌ تواند مناسب باشد. پیش بینی نتیجه این بازی امکانپذیر نیست و این خاصیت فوتبال است. ما مصمم هستیم با یک بازی خوب سه امتیاز بازی را بگیریم، ما پیش‌بینی می‌ کردیم با توجه به مشکلاتی که صبا داشت شرایط سختی داشته باشیم. ما بازیکنان زیادی از دست داده ایم ولی با توجه به شناختی که از بازیکنانمان داریم می‌ توانیم به شرایط خوب برگردیم.

وی افزود: در بازی قبلی مان داور دیدار اشتباهات فاحشی داشت و می‌ توانستیم برابر تراکتور برنده باشیم البته به گذشته فکر نمی‌کنیم و در دیدارهای آینده با انگیزه به میدان می‌ رویم. تاب و توانم بابت اشتباهات مکرر داوری تمام شده و امیدوارم دیگر اتفاق نیفتد.

تارتار درباره بازی تیمش گفت: در دیدار با ملوان که اولین دیدار من روی نیمکت صبا بود، کادرفنی این حریف تغییر کرده بود بازی با تراکتور هم همین طور، بازی با پرسپولیس هم فردا چنین شرایطی دارد اما امیدوارم این شوک این بار به نفع تیم ما باشد. اگر اتفاقات عجیب و غریب در بازی های آینده مان نیفتد خصوصا د ربحث داوری کیفیت تیم مان بالاست ولی اگر اشتباهات داوری همچنان ادامه داشته باشد، شرایط ممکن است به ضررمان باشد.

تارتار در پاسخ به سوالی درباره اشتباه دروازه‌بان تیمشان در بازی برابر تراکتور گفت: همیشه از بازیکنان می‌ خواهم تمام تلاششان رادر بازی انجام دهند. اگر اشتباهی رخ ندهد گلی رد و بدل نمی‌ شود. باید اشتباهاتمان را به حداقل برسانیم تا بتوانیم برنده شویم.

من هم مانند تمام کارشناسان موافق حضور بازیکنانمان در لیگ های عربی نیستم این مساله در کیفیت لیگ و فوتبالمان تاثیر منفی می‌ گذارد و آرزو دارم بازیکنان به لیگ اروپایی بروند. حضور در لیگ های عرب تنها از نظر مادی برای بازیکن منفعت دارد از نظر فنی به هیچ وجه به صلاح نیست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها