کد خبر: ۲۹۶۹۸۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۲۹ بهمن ۱۳۹۳
هافبک پرسپولیس گفت: «هر فوتبالیستی دوست دارد فیکس باشد و روی نیمکت ننشیند ولی ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم و باید تابع نظر سرمربی باشیم.»

به گزارش پایگاه 598، مهرداد کفشگری که قبل از بازی پدیده و پرسپولیس بازیکن فیکس سرخپوشان محسوب می‌شد، در مشهد تنها 5 دقیقه به میدان رفت و ...

 

* در بازی با پدیده مشهد فقط 5 دقیقه بازی کردی، در حالی که پیشتر فیکس بودی و ... ناراحت نیستی؟!

- نه، پرسپولیس که جای بچه‌بازی و قهر و این حرف‌ها نیست. این صلاحدید سرمربی بوده و باید به آن احترام گذاشت.

 

* این حرف را از ته دل زدی؟

- باور کنید باور قلبی‌ام است. هر فوتبالیستی دوست دارد فیکس باشد و روی نیمکت ننشیند ولی ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم و باید تابع نظر سرمربی باشیم.

 

* فکر می‌کنی دلیل نیمکت‌نشینی‌ات چه بود؟

- توجه داشته باشید که ما چند بازی قبلی را روی بدشانسی باخته بودیم و آقای درخشان تصمیم به تغییر تاکتیک گرفت. همه هم دیدند که مقابل پدیده پیروز شدیم. پس جای انتقاد نیست، ضمن آن که خود من چه یک دقیقه و چه 90 دقیقه در ترکیب پرسپولیس بازی کنم، حرفی ندارم.

 

* بسیار خوب، حالا که اسم حمید درخشان آمد، می‌خواستیم نظر تو را درباره احتمال برکناری سرمربی پرسپولیس بدانیم؟

- در ریز جریانات اخیر پرسپولیس نیستم اما آنچه می‌دانم این است که تغییر کادر فنی حداقل در شرایط کنونی هیچ دردی از تیم ما دوا نمی‌کند.

 

* برخی‌ها می‌گویند شوک وارد می‌شود و ...

- شما ببینید طی یکی، دو سال اخیر ما چقدر شوک دیدیم؟ این همه مدیرعامل عوض کردیم و مربی تغییر پیدا کرد، چه اتفاقاتی افتاد؟ حالا هم اعتقاد دارم بحث تغییر سرمربی، تمرکز آقای درخشان و دستیاران ایشان را بر هم می‌ریزد. امیدوارم بازی با صبای قم را ببریم و تمام این حرف و حدیث‌ها خاتمه پیدا کند.

 

* چند درصد امیدواری که بتوانید صبای قم را در تهران شکست بدهید؟

- بعد از بردن پدیده در مشهد، از لحاظ روحی و روانی در شرایط بسیار مطلوبی به سر می‌بریم و ان‌شاءا... با یک برد شیرین و پرگل دل هواداران را شاد کنیم.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها