کد خبر: ۲۹۶۶۷۹
زمان انتشار: ۲۰:۱۹     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
تمرين امروز پرسپوليس در حالي برگزار شد که همه چيز حول محور انتخاب سرمربي جديد اين تيم و ابقاي حميد درخشان بود.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، بازیکنان پرسپولیس پیش از شروع تمرین در گروه‌های چند نفره جلسات کوتاهی با یکدیگر داشتند که موضوع اصلی این جلسات به وضعیت سرمربی تیم‌شان مربوط می‌شد.

پرسپولیس که خود را مهیای دیدار برابر صبای قم می‌کند، در ابتدای تمرین با صلاحدید کادرفنی تمرین را پشت درهای بسته برگزار کرد.

حضور غیرمنتظره محمدحسین نژادفلاح در اواسط تمرین و گفت و گوی او با حاضران و هواداران بیرون از درفشی فر از نکات جالب توجه این تمرین بود که قائم مقام جدید تیم تلاش داشت آنها را به آینده تیم امیدوار کند و از پاسخ‌های صریح درباره آینده نیمکت پرسپولیس خودداری می‌کرد.

بازیکنان بعد از گرم کردن زیر نظر امامی فر و مومنی خود را مهیای تمرین تاکتکیکی کردند و فوتبال درون تیمی را زیر نظر حسین عبدی برگزار کردند.

نژاد فلاح با حضور در محل تمرین جلسات کوتاهی نیز با برخی بازیکنان تیم داشت که در جلسه بین او و فرناندو حسین عبدی نقش مترجم را برعهده گرفت.

نژاد فلاح دقایقی نیز با حمید درخشان به گفتگو پرداخت و در جریان آخرین وضعیت تیم قرار گرفت. سرمربی پرسپولیس البته در بیشتر دقایق این تمرین سرگرم پاسخگویی به یکی از دوربین‌های تلویزیونی بود که برای ضبط برنامه‌ای برای عید نوروز در محل تمرین این تیم حضور یافته بود.

گلرهای پرسپولیس جدا از سایر بازیکنان تمرینات اختصاصی را پشت سر گذاشتند و در ادامه با آغاز فوتبال تاکتیکی و درون تیمی به جمع سایر بازیکنان اضافه شدند.

در پایان تمرین پیام صادقیان که برای حضور در ترکیب اصلی خود را کاملا آماده کرده است به تمرین ضربات ایستگاهی پرداخت و با فابیو، هافبک برزیلی جدید تیمش کری جالبی داشت.

بازیکنان پرسپولیس بعد از سرد کردن بدن‌های خود به سمت رختکن رفتند و با نژادفلاح هم برخورد گرمی داشتند که تادو بدون توجه به قائم مقام جدید تیمش مستقیما به سمت رختکن رفت.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها