کد خبر: ۲۹۶۶۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
راه‌آهني ها که تا دو روز گذشته اعتصاب کرده بودند بالاخره اعتصاب خود را شکستند و از ديروز تمرينات خود را براي پديده آغاز کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، عباس محمدرضایی در مورد شرایطشان گفت: ما قصد داشتیم که جمعه در بازی با پدیده شرکت نکنیم، شما کدام تیم را در دنیا دیده اید که بازیکنانش در یک فصل 3 درصد دریافتی داشته باشند. حتی یکسری از بازیکنان ما طلب فصل گذشته خود را نیز دریافت نکرده اند. ما یک درصد روی فوتبال تمرکز داریم و بقیه تمرکزمان روی تمرین مادیات است. یواش یواش داریم به منطقه سقوط نزدیک و نزدیکتر می‌ شویم و اگر قرار است جمعه بازی کنیم به خاطر پا در میانی مهدی تاج است.

او در همین رابطه ادامه داد: نمی‌دانم چرا هیچ کس مسوولیت تیم را برعهده نمی‌ گیرد، از طرفی می‌ گویند راه‌آهن واگذار شده ولی ما بلاتکلیف هستیم. هیچ کس نمی‌ آید جلو تا مسوولیت تیم را در دست بگیرد و هزینه ها را پرداخت کند. واقعا با این شرایط تمرین نکردن ما بهتر از تمرین کردن ما است به این دلیل که سر تمرینات آنقدر استرس بالاست که ممکن است درگیری به وجود بیاید. باز هم می‌ گویم اگر آقای تاج نبود هیچ کس مایل نبود سر تمرین بیاید تا بازی کند. این تیم در حال حاضر فقط به انرژی مثبت نیاز دارد. اگر این انرژی منفی ها را رد کنیم و به خود باوری برسیم و مسوولان هم کمک کنند، قطعا شرایط اینجوری نمی‌ ماند.

وقتی از هافبک راه‌آهن سوال شد پشیمان نیست از پدیده جدا شده پاسخ داد: مساله من برای جدایی کاملا شخصی بود، خودم اصرار داشتم که در یک تیم تهرانی بازی کنم وگرنه می‌ توانستم به یک تیم شهرستانی بروم و بهترین قرارداد را ببندم اما خودم نخواستم. حالا هم که آمده ام پشیمان نیستم چون برای کمک کردن آمده ام. واقعا از مسوولان می‌ خواهم اگر هیچ کاری هم نمی‌ کنند حداقل یک دست لباس هتل به بچه های ما بدهند تا وقتی به اردو می‌ رویم همه یکدست باشند. راه‌آهن یکی از قدیمی ترین تیم های فوتبال ما است حیف است که اینطور به امان خدا رهایش کرده اند، اگر این تیم به دسته یک کشور برود دیگر هیچ کاری نمی‌ توان برایش کرد. نوشدارو بعد از مرگ سهراب به درد ما نمی‌ خورد اگر قرار است کمکی شود الان باید به داد تیم برسند.

محمدرضایی در پایان در مورد دیدار با تیم سابقش پدیده افزود: من پدیده را خیلی دوست دارم در این تیم رفاقت خیلی خاصی وجود دارد و همه بچه ها پشت هم هستند ولی به دلیل یکسری مسائل مجبور شدم این تیم را ترک کنم و در حال حاضر باید تمام تلاشم را برای موفقیت راه‌آهن انجام بدهم. در ضمن من بهترین بازی ام را در تیم پدیده مقابل این تیم انجام دادم. الان هم تمام توانم را می‌ گذارم، دوست ندارم کار به روزهای آخر بکشد و تمام زحماتی که برای راه‌آهن کشیده شده یک روزه بر باد برود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها