کد خبر: ۲۹۶۶۶
زمان انتشار: ۱۶:۳۸     ۱۷ آذر ۱۳۹۰
روزنامه «گاردین» نوشته است شواهد نشان می دهد که جنگ علیه ایران هم شروع شده است ، ایران کشوری است که در 200 سال اخیر به هیچ کشوری حمله نکرده است ، اما در همین حال در دهه 80 با حمایت غربی مورد حمله صدام قرار گرفت . در حالی که آمریکا و اسرائیل در طول دهه های گذشته ده بار به کشوری مختلف حمله کرده اند و انگلیس هم حکومت ایران را ساقط کرده است ، حال ایران آنان را تهدید می کند یا آنان ایران را تهدید می کنند ؟
به گزارش سرويس بين الملل 598 به نقل از «تابناک » ، روزنامه «گاردین» نوشته است شواهد نشان می دهد که جنگ علیه ایران هم شروع شده است ، جنگی که توسط اسرائیل و آمریکا با حمایت فرانسه و انگلیس در جریان است و در این میان گروه های مخالف شبه نظامی ایران با ترور دانشمندان هسته ای این کشور و حملات سایبری این کشور ها را همراهی می کنند .

جنگ علیه ایران به صورت رسمی توسط این کشور ها تصدیق نشده است ، اما هجوم رسانه ای به ایران همراه با طراحی طرح ترور سفیر سعودی و تلاش برای تحریم بیشتر ایران خود را نمایان می سازد .

انگلیس هم در این جنگ تا کنون با تحریم بانک مرکزی ایران و تلاش برای تحریم نفت ایران به روشنی وارد شده است ، مقامات وزار دفاع انگلیس ماه گذشته به گاردین گفتند که از جمله نظامی علبه ایران در سطح هوا و دریا حمایت و کمک می کنند .

جنگی که برای جک استروا وزیر خارجه اسبق غیر قابل تصور بود ، برای کابینه کنونی انگلیس محتمل و یکی از گزینه هاست اگر مقامات آمریکا بخواهند . این در حالی است که گزارش مدیر کل آژانس انرژی اتمی هم نتوانست نظامی شدن برنامه هسته ای ایران را ثابت کند . مدیر کلی که بر اساس اسناد ویکی لیکس ، در هر تصمیم مهم و استراتژیکی به دنبال تامین نظر آمریکاست .

در زمان حمله به عراق هم تمام ادعای غربی به نقل از منابع اطلاعاتی کشور های غربی ایراد می شد که هیچگاه قابل اثبات و استناد نبود .

ایران کشوری است که در 200 سال اخیر به هیچ کشوری حمله نکرده است ، اما در همین حال در دهه 80 با حمایت غربی مورد حمله صدام قرار گرفت .  در حالی که آمریکا و اسرائیل در طول دهه های گذشته ده بار به کشوری مختلف حمله کرده اند و انگلیس هم حکومت ایران را ساقط کرده است ، حال ایران آنان را تهدید می کند یا آنان ایران را تهدید می کند ؟

وزیر دفاع اسرائیل می گوید که چون رئیس جمهور ایران گفته است که اسرائیل باید از روی نقشه محو شود پس ایران تهدیدی وجودی برای اسرائیل است ، اما کسی باور می کند که ایران اگر بمب اتم هم داشته باشد به اسرائیلی حمله کند که 300 کلاهک هسته ای دارد و به صورت مستمر هم کشور های غربی از آن حمایت می کنند ؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها