کد خبر: ۲۹۶۶۳۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۵     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
محمد قاضي مهاجم فولاد معتقد است که آنها بايد باخت مقابل سپاهان را فراموش کنند و به بازي مهم برابر سايپا فکر کنند.
به گزارش پایگاه 598،قاضی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: متاسفانه هوا در اهواز خیلی بد است، شرایط برای مردم خیلی سخت است چند روز گذشته در تمرینات شدت گردوغبار بالا گرفت و 2بار بین بازیکنان ماسک پخش کردند که از میزان بالای گردوغبار ماسک ها کاملا قهوه ای شد. من از مسوولین می‌ خواهم که به این مساله رسیدگی کنند. مردم اهواز گناه دارند، آنها نمی‌ توانند با این شرایط حتی به کار و زندگی روزانه خودشان برسند. بیماری در اینجا زیاد است، من در اخبار شنیده ام که هیات دولت پیگیر این مساله شده اند امیدوارم همه دست به دست هم بدهیم تا هرچه زودتر مشکل مردم خوزستان حل شود.

شناخت فرکی از فولاد در باخت ما بی تاثیر نبود

ما در بازی مقابل سپاهان در نیمه اول خوب نبودیم، در نیمه دوم آقای اسکوچیچ چند تغییر انجام داد که توانستیم بهتر شویم اما متاسفانه در نهایت بازی را به سپاهان واگذار کردیم. البته شناخت آقای فرکی از تیم فولاد و بازیکنان سابقش هم در این نتیجه گیری بی تاثیر نبوده است. اما باید این بازی را فراموش کنیم و به فکر دیدار بعدی مقابل سایپا باشیم.

قرار نیست همیشه یک تیم برنده باشد

همیشه قرار نیست یک تیم برنده باشد، یک روزی هم اتفاق می‌ افتد که تیمی نتیجه نمی‌ گیرد. ما باید گذشته را فراموش کنیم. فولاد جام باشگاه های آسیا را پیش رو دارد، شرایط ما سخت است. مهم این است که یک تیمی پس از آنکه نتیجه نگرفت بتواند دوباره آن روحیه تیمی خودش را به دست بیاورد.

باید با روحیه خوب به استقبال جام باشگاه ها برویم

در این هفته ما باید مقابل سایپا به میدان برویم این تیم در دو بازی گذشته اش نتیجه نگرفته است اما همه می‌ دانند که سایپا تیم جوان و با انگیزه ای است که مربی خوبی مثل آقا مجید بالای سر آنهاست. ما باید تمام تلاشمان را بکنیم تا در این بازی پیروز شویم تا با روحیه بهتری به استقبال دیدارهای جام باشگاه ها که در هفته آینده شروع می‌ شود برویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها