کد خبر: ۲۹۶۶۳۳
زمان انتشار: ۱۹:۴۳     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
مرتضي اسدي مدافع گسترش فولاد اميدوار است اين تيم با چند برد از انتهاي جدول جدا شود و بتواند در نهايت در ليگ برتر بماند.
به گزارش پایگاه 598،اسدی قبل از بازی حساس با استقلال گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد :

استرس نبردن در تیم بیشتر شده

شرایط در این چند بازی اخیر طوری رقم نخورد که به نفع ما باشد. ما باید در این بازی ها نتیجه لازمه را می گرفتیم اما مشکلاتی داشتیم که این اتفاق نیفتاد. ما برای این بازی با نفت مسجد سلیمان یکی ، دو بازیکن مان را نداشتیم. فکر می کنم استرس نبردن هم در تیم بیشتر شده اما باید بچه ها فعلا خواستن را خیلی جدی تر صرف کنند. باید تیم را از این جایگاه بالا بکشیم.

با دو برد صعود می کنیم

دیروز هم کادر فنی با بچه های تیم جلسه ای گذاشت و تمام این مسائل به بازیکنان گفته شد.کادر فنی به بازیکنان گفتند دیگر در بازی های آینده حق اشنباه کردن نداریم و باید قوی کار کنیم. در گذشته هر اتفاقی افتاده تمام شده و خوشبختانه فاصله امتیازی در جدول خیلی کم است و با دو برد می توانیم چند رده صعود کنیم.در چند بازی قبلی بدشانسی آوردیم و هنوز نمی دانم چرا در بازی با سایپا بعد از ردن دو گل باختیم.

شرایط خوب استقلال به نفع ماست

بازی با استقلال یک حسن دارد چون این تیم در چند بازی گذشته پیروز شده و در کورس قهرمانی است و چیزی برای از دست دادن ندارد به همین دلیل فوتبال بازی می کند. اما نفت مسجد سلیمان جلوی ما بسته بازی می کرد و از مساوی هم راضی بودند. ما نباید جلوی نفت مسجد سلیمان این گاف را می دادیم چون باید از بازی با استقلال فقط برای برد بجنگیم. ما انگیزه لازم برای این بازی را داریم و هم قسم شدیم که جلوی تمام حریفان ایستادگی کنیم.

از داوری ها سهل انگار رد می شوند

در این مدت در مورد داوری صحبت نکردیم اما نمی دانم چرا از اتفاقاتی که در بازی هایی ما می شود سهل انگار رد می شوند. واقعا ما تیم های پائین جدول از این اشتباهات ضرر می کنیم چون سرنوشت بازی ها تغییر می کند. امیدوارم داوری ها با هوش تر و با ضریب اطمینان بیشتری انجام شود که تیم ها ضرر نکنند.

شک نکنید گسترش در لیگ می ماند

شک نکنید گسترش فولاد با این کادر فنی و توانایی بازیکنان در لیگ برتر می ماند. کادر فنی بازیکنان تشویق کردند و در 10 بازی آینده باید خیلی قوی کار کنیم.

تونی بهترین گزینه بود

به هر حال این تصمیمی بوده که از سوی مدیران تراکتورسازی گرفته شده و چون در این باشگاه حضور ندارم از جزییات آن مطلع نیستم اما فکر می‌کنم تونی جایگزین مناسبی برای خطیبی بود چراکه او هم این تیم را می‌شناسد و هم میان هواداران جایگاه خوبی دارد. سال گذشته هم در اواسط فصل جای جلالی آمد و تیم را قهرمان حذفی کرد. من امیدوارم این تغییر نتیجه مثبتی با خود داشته باشد. تونی گزینه خوبی بود و اگر دستش بازی باشد می تواند نتیجه بگیرد. امیدوارم با بردهای تراکتور دل هواداران دو آتشه این تیم شاد شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها