کد خبر: ۲۹۶۴۸۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
کاپ/ هافبک تيم فوتبال استقلال گفت:تلاش مي کنم اگر به مدت 10 دقيقه هم براي استقلال به ميدان رفتم بازي باکيفيتي از خود به نمايش بگذارم.
بهنام برزاي در خصوص ديدار روز گذشته مقابل تيم پارسه اظهار داشت: بازي خيلي خوبي بود. خوشحالم که اولين بازي ام را براي استقلال انجام دادم. استقلال تيم بسيار بزرگي است و بازي کردن در اين تيم حتي در بازي هاي دوستانه هم اهميت زيادي دارد.وي ادامه داد: فکر مي کنم در اين بازي عملکرد خوبي داشتيم. براي من که تازه به تيم اضافه شده ام و نياز به زمان دارم حضور در چنين بازي هايي مفيد است. اميدوارم بتوانم عملکرد خوبي را در بازي هاي ليگ براي استقلال به نمايش بگذارم.برزاي خاطرنشان کرد: يکي از آرزوهايم اين بود که روزي با استقلال بازي کنم. تلاش مي کنم اگر به مدت 10 دقيقه هم براي استقلال به ميدان رفتم بازي باکيفيتي از خود به نمايش بگذارم.
کاپيتان تيم ملي فوتبال اميد ايران در خصوص اينکه از انتخابش راضي هست يا خير بيان داشت: من چند فصل پشت سر هم از پرسپوليس پيشنهاد داشتم ولي هميشه استقلالي بودم و مطمئنم اگر روزي به پرسپوليس مي رفتم پشيمان مي شدم. از انتخابم راضي هستم و اميدوارم بتوانم روزي از استقلال به اروپا ترانسفر شوم.وي در خصوص ديدار مقابل گسترش فولاد عنوان کرد: بازي سختي مقابل گسترش فولاد داريم. آنها هميشه در خانه خوب بازي مي کنند. فکر مي کنم ما بايد حتما در اين ديدار سه امتياز را کسب کنيم تا همچنان در کورس قهرماني باقي بمانيم.برزاي در پايان گفت: از هواداران استقلال تشکر مي کنم که در اين مدتي که به اين تيم آمده ام از من حمايت کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها