کد خبر: ۲۹۶۴۷۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۳     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
کاپ/ سرمربي صباي قم گفت: من قلبا پرسپوليس را دوست دارم و علاقه مندم که در تمام بازيها موفق باشد به جز همين يک بازي مقابل صباي قم.
مهدي تارتار در رابطه با رويارويي تيمش مقابل پرسپوليس اظهار داشت: پرسپوليس تيم بزرگي است که کادرفني، بازيکنان و هوادارانش نيز بزرگ هستند. اين تيم براي من عزيز است اما اين ديدار شرايطي دارد که اگر در آن شکست بخوريم، فاصله بين 2 تيم ايجاد مي شود و در واقع 6 امتيازي است زيرا الان در جدول با پرسپوليس هم امتياز هستيم. در هر صورت اميدوارم که يک بازي خوب ارائه دهيم و بتوانيم اهدافمان را در زمين پياده کنيم.وي با اشاره به حمايت هيات مديره صبا با وجود نتايج ضعيف اخير تيمش افزود: خدا را شکر اعضاي هيات مديره صبا فوتبالي هستند و خوب فوتبال را مي فهمند. آنها نيز مثل تمام کساني که بازيهاي اخير ما را ديدند مي دانند که ما خوب بازي کرديم اما به دلايل مختلف نتيجه نگرفتيم. مثلا در همين بازي آخر مقابل تراکتورسازي در حق ما از نظر اشتباهات داوري اجحاف شد که ديشب در برنامه نود نيز اين مساله ثابت شد.
سرمربي صباي قم همچنين تصريح کرد: اگر بازيکنان صبا خودشان باشند و همان طور که در تمرين با انگيزه ظاهر مي شوند در زمين نيز ظاهر شوند، مي توانيم به خواسته هاي خود برسيم. شايد ما ديگر اختلافمان با تيمهاي بالاي جدول کم شده اما از اين سمت نگران اين هستيم که با روند امتيازگيري تيمهاي پايين جدولي خطر سقوط را احساس کنيم. در هر صورت بايد حداقل جايگاه فعلي مان در جدول را هر طور شده حفظ کنيم.
وي با اشاره به احتمال تغييرات در کادرفني پرسپوليس گفت: به نظرم اين کار صحيحي نيست که يک مربي وقتي براي تيم زحمت مي کشد و هفته قبلي تيمش پيروز شده، حرف از برکناري اش زده شود. اين حرف و حديث ها که مي گويند برانکو مي خواهد بيايد و از اين دست صحبتها به ضرر پرسپوليس و در واقع بي تجربگي مديران اين تيم را نشان مي دهد.
تارتار در خصوص اينکه گفته مي شود درخشان در صورت عدم نتيجه گيري مقابل صبا برکنار مي شود، افزود: اميدوارم که من و تيم صبا در برکناري درخشان سهيم نباشيم اما ما براي موفقيت تيم خودمان تلاش مي کنيم زيرا خودمان نيز در وضعيت خوبي نيستيم. من قلبا پرسپوليس را دوست دارم و علاقه مندم که در تمام بازيها موفق باشد به جز همين يک بازي مقابل صباي قم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها