کد خبر: ۲۹۶۴۶۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: نژاد‌فلاح به عنوان قائم مقام باشگاه پرسپولیس با اختیارات تام و کامل آمده است و کلیه امور باشگاه را بر عهده خواهد داشت.
به گزارش پایگاه 598، مصطفی سلیمی، عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس پس از برگزاری نشست اعضای هیئت مدیره با قائم مقام باشگاه در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس در خصوص این نشست عنوان کرد: جلسه خوب و مفصلی داشتیم که اعضای هیئت مدیره نقطه نظرات خود را مطرح کردند و نژادفلاح پاسخگوی سؤالات و نقطه نظرات اعضا بود. بدین ترتیب نژادفلاح مسئولیت امور اجرایی باشگاه را بر عهده گرفت و از امروز با قدرت کار خود را آغاز کرد. من برای او آرزوی موفقیت دارم.

وی ادامه داد: نژادفلاح با سابقه دو دوره نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، تحصیلات عالیه و حضور فعال در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در سالیان گذشته و همچنین تجربه مدیریت ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان استان تهران تجربه کافی برای مدیریت باشگاه پرسپولیس را دارد. او با اختیارات کاملی که از طرف هیئت مدیره تفویض شده است به عنوان مدیر باشگاه همه امور را رصد خواهد کرد و با استفاده از نیروهای جوان، توانمند و کارکشته باشگاه پرسپولیس، این تیم را به سمت و سوی موفقیت رهنمون خواهد ساخت.

عضو هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در ادامه ضمن تشکر از طاهری در مدت تصدی او بر امور اجرایی این باشگاه گفت: طاهری علی‌رغم میل خود با درخواست اعضای هیئت مدیره، امور اجرایی باشگاه را مدتی در دست گرفت و در این مدت از جان مایه گذاشت که جا دارد من از طرف اعضای هیئت مدیره تقدیر و تشکری از وی داشته باشم.

سلیمی در پایان با اشاره به اینکه نژادفلاح از خانواده شهدا نیز محسوب می‌شود، افزود: خانواده نژادفلاح، چهار شهید تقدیم انقلاب کرده است که این موضوع در خدمت‌گذاری او به نظام و انقلاب شکی را باقی نمی‌گذارد. من امیدوارم که هواداران که همیشه حامی پرسپولیس بوده‌اند و با یک باخت این تیم گریان و ناراحت و با برد آن خوشحال و شاد شده‌اند، باز هم از باشگاه خود حمایت کرده و پرسپولیس را به سمت و سوی موفقیت و پیروزی هدایت کنند.

جام

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها