کد خبر: ۲۹۶۴۶۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
تسنيم/ وزير ورزش و جوانان گفت: در وزارت ورزش و جوانان حتي يک ريال را هم بلوکه نمي‌کنيم و در جايي که بايد، صرف مي‌شود.نشست مشترک روساي فدراسيون‌هاي ورزشي عصر دوشنبه با حضور وزير ورزش و جوانان در محل وزارتخانه برگزار شد.
محمود گودرزي ضمن تقدير از روساي فدراسيون‌هاي ورزشي به خاطر تلاش در کسب عناوين بين المللي و اهتزار پرچم جمهوري اسلامي ايران در ميادين مهم ورزشي، نکاتي را در خصوص برگزاري آيين تجليل از قهرمانان ارائه کرد.در اين نشست که کيومرث هاشمي رئيس کميته ملي المپيک، معاونين و مديران کل ستادي نيز حضور داشتند، گودرزي به مشکلات مالي فراروي وزارت ورزش و جوانان و تهيه جوايز براي مدال آوران رويدادهاي مهم ورزشي اشاره کرد و گفت: سياست دولت و وزارت خوش حسابي است و تلاش مي‌کند با همه محدوديت‌هاي موجود به نحو شايسته از قهرمانان ملي و مربيان خود تجليل کند.
وزير ورزش و جوانان خطاب به روساي فدراسيون‌ها گفت: مي‌دانيم شما با کمبود بودجه مواجه هستيد و با تلاش و سختي سکان ورزش را در دست داريد. من به اين خاطر از تلاش شما تقدير مي‌کنم و به شما خدا قوت مي‌گويم.وي تصريح کرد: بنا به نقش فدراسيون‌ها سعي کرديم در تقسيم اين بودجه نگاهي متوازن داشته باشيم و جامعه مخاطب و گستردگي رشته‌ها بر اين تقسيم بندي اثر مي‌گذارد. ظرفيت مالي بايد بالاتر رود اما داشته‌هاي ما همين است. در وزارت ورزش و جوانان حتي يک ريال را هم بلوکه نمي‌کنيم و در جايي که بايد صرف مي شود حتما هزينه خواهد شد و در خصوص بودجه‌هاي عمراني هم همين نگاه را داريم.وزير ورزش و جوانان با اشاره به نقش و اهميت بازاريابي گفت: منابع محدود است و ما چاره و گريزي جز بازاريابي و جذب سرمايه از بيرون نداريم. هر کدام از روساي فدراسيون‌ها نيز به فراخور فعاليت خود بهتر است سرمايه ها را جذب کنند.وي همچنين به ورزش جانبازان و معلولان اشاره کرد و گفت: ورزش اين بخش براي ما بسيار مهم است. من و مجموعه وزارت نسبت به همه جانبازان احساس وظيفه مي‌کنيم و تمام تلاش خود را براي رونق بخشي به اين ورزش خواهيم کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها