کد خبر: ۲۹۶۳۹۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
رئيس سازمان بسيج دانشجويي با اشاره به ديدار روز گذشته خود با رهبر انقلاب گفت: رهبر انقلاب در اين ديدار اعلام کردند که من از بسيج دانشجويي راضي هستم.
به گزارش پایگاه 598، محمد ودودحيدري رئيس سازمان بسيج دانشجويي در افتتاحيه نشست 3 هزار نفري اعضاي بسيج دانشجويي، گفت: مجمع سراسري بسيج دانشجويي با عنوان فرزندان بصير امام نام‌گذاري شده است.
وي در ادامه از ديدار روز گذشته خود با رهبر معظم انقلاب به نمايندگي از اعضاي بسيج دانشجويي خبر داد و گفت: همه شما آرزوي ديدار رهبر انقلاب را داشتيد و همواره تقاضاي ديدار با ايشان از جمله مطالبات شما از مسئولان بسيج دانشجويي بوده است.
رئيس سازمان بسيج دانشجويي گفت: ما طي روزهاي گذشته تمام تلاش خود را صورت داديم تا بتوانيم وقتي براي ديدار اعضاي بسيج دانشجويي با رهبر انقلاب اخذ کنيم.
حيدري ادامه داد: برخي از دوستان مي‌گويند با توجه به اينکه از آخرين ديدار اعضاي بسيج دانشجويي با رهبر انقلاب ماه‌ها مي‌گذرد، نکند ايشان از بسيج دانشجويي ناراضي‌است. لذا ما تلاش کرديم حداقل در اين نشست ديداري با رهبر معظم انقلاب داشته باشيم که البته محقق نشد.
وي گفت: روز گذشته به نمايندگي از همه شما به محضر رهبر رسيدم و اين موضوع را خدمت ايشان مطرح کردم و گفتم که بسيج دانشجويي مشتاق ديدار شما هستند. من به ايشان گفتم به دليل اينکه ديدار شما با اين دانشجويان در اين نشست محقق نشده است، از همين امروز تب کردم و نمي‌دانم به آنها چه پاسخ بدهم.
رئيس بسيج دانشجويي با اشاره به نقل قولي از رهبر انقلاب گفت: ايشان فرمودند عجالتا سلام بنده را به بچه‌ها برسانيد تا ببينيم چه مي‌کنيم.
حيدري افزود: بعد از جلسه نيز وقتي به ايشان گفتم برخي مي‌گويند شايد رهبر انقلاب از ما راضي نيست که چنين فرصتي فراهم نمي‌شود گفت: ايشان فرمودند ابدا اينطور نيست؛ من از بسيج دانشجويي راضي هستم.
براي بسيج دانشجويي چه خبري از اين شيرين‌تر که رضايت ولي فقيه که رضايت الهي را در پي دارد بشنوند. البته اين مسئله وظيفه ما را سنگين‌تر مي‌کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها