کد خبر: ۲۹۶۳۷۲
زمان انتشار: ۰۹:۰۷     ۲۸ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايرنا/ نخست وزير رژيم صهيونيستي با اشاره به افزايش روز افزون قدرت جمهوري اسلامي ايران تاکيد کرد که ارتش صهيونيستي سال هاي سختي را در پيش دارد.

به گزارش ايرنا به نقل از مرکز اطلاع رساني فلسطين، بنيامين نتانياهو در مراسم آغاز فعاليت 'گادي ايزنکوت' به عنوان رئيس جديد ستاد مشترک ارتش صهيونيستي افزود: چهار سال آينده براي ستاد مشترک ارتش اسرائيل به مراتب سخت تر از دوران 4 ساله 'بني گانتس' خواهدبود.

'ايزنکوت' 54 ساله که مراکشي تبار است بين سال هاي 1999 و 2001 ميلادي مشاور نظامي ايهود باراک نخست وزير و وزير جنگ رژيم صهيونيستي بوده است.

وي پس از فرماندهي ارتش صهيونيستي در کرانه باختري، فرماندهي عمليات هاي نظامي و فرماندهي جبهه شمالي ارتش صهيونيستي در فاصله سال هاي 2006 تا 2011 را بر عهده داشت و از امروز دوشنبه به طور رسمي کار خود را به عنوان بيست و يکمين رئيس ستاد مشترک ارتش صهيونيستي آغاز کرد.

وي در دوره فرماندهي جبهه شمالي ارتش صهيونيستي 'نامه اي محرمانه' به نتانياهو نوشته و وي را از حمله به تاسيسات هسته اي جمهوري اسلامي ايران بر حذر داشته بود.

ايزنکوت هشدار داده بود که چنين حمله اي علاوه بر وارد کردن اسرائيل به جنگ طولاني مدت با ايران و جنبش حزب الله لبنان، ضربه سنگيني به روابط تل آويو با واشنگتن وارد خواهد کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها