کد خبر: ۲۹۶۲۶۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
آندرس اينيستا در روزهايي که بارسلونا به اوج بازگشته، اظهار اميدواري کرد تا بارسلونا بتواند ناکامي هاي فصل ناموفق 2013-2014 را امسال جبران کند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته موفق شد با هت تریک مسی و گل های نیمار و سوارز، لوانته را با 5 گل در هم بکوبد و به یازدهمین برد متوالی خود دست یابد. بارسلونا با سود بردن از شکست هفته گذشته رئال در مقابل اتلتیکو، حالا تنها یک امتیاز با کهکشانی های صدرنشین فاصله دارد.

آندرس اینیستا، هافبک ارزشمند بارسا در مصاحبه با وبسایت فیفا در مورد شرایط فعلی این تیم گفت:" آماده ایم تا همه جام ها را فتح کنیم.روی این تیم خیلی حساب می کنم. از سالی می آییم که بارسا هیچ جامی را به دست نیاورد و سالی بسیار ناامید کننده بود.همین عامل باعث شده تا انگیزه های ما برای رسیدن به موفقیت بیش از هر زمان دیگری شود. بارسلونا تیمی است که همه از آن توقعات زیادی دارند. در این باشگاه ممکن است هر اتفاق کوچکی بزرگنمایی شود و به بحران تبدیل شود. برای مقابله با این اتفاقات، تنها یک راه داریم. کسب پیروزی با ارائه بازی های خوب تا خیال هواداران راحت شود."

اینیستا در مورد وضعیت مسی نیز گفت:" به کمک مسی توانستیم 11 برد متوالی بدست بیاوریم و وضعیت بدمان در سال 2014 را با شرایط فوق العاده کنونی عوض کنیم. آرزوی من این است که مسی سالها در بارسلونا بماند چرا که برای کسب جام های مختلف، بارسا به مسی نیاز مبرم دارد و حضور او الزامی است."

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها