کد خبر: ۲۹۶۲۴۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
مجتبي محرمي بازيکن سابق پرسپوليس معتقد است که تغيير درخشان در شرايط فعلي کار درستي نيست.
به گزارش پایگاه 598،محرمی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، گفت: الان 4 سال است که متاسفانه بحث واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی به تعویق می افتد. متاسفانه امسال هم همینطور شد. تنها بحث مشکلات پرسپولیس نیست. استقلال هم همین شرایط را دارد. متاسفانه در حق این دو تیم ظلم شده است.

او ادامه داد: ترو خدا مسئولین وزارت ورزش بیایند و برای این دو باشگاه یک تصمیم جدی بگیرند. به هر حال قطعا بخش خصوصی سازی و وزارت ورزش می توانند با کمک هم مردم و استقلال و پرسپولیس را از بلاتکلیفی در بیاورند.

محرمی با اشاره به خبر حضور برانکو به عنوان جانشین درخشان، گفت: به عقیده من تغییر مربی پرسپولیس خوب نیست و هیچ کمکی به تیم نمی کند. ما باید اول ساختار باشگاه را درست کنیم. الان باشگاه سرپرست دارد دوباره یک هزینه ای می کند . بعد مالکیت باشگاه به فرد دیگری می رسد که معلوم نیست با ادامه همکاری با برانکو موافق نباشد. بعد هم شکایت به فیفا و یک بدهی بزرگ روی دست باشگاه می ماند.

وی افزود: در حال حاضر آقای درخشان همه تلاشش را برای موفقیت تیم انجام می دهند. بچه ها هم که در زمین زحمت خودشان را می کشند. پیشکسوتان باشگاه هم باید حمایت کنند و هر کجا مشکلی دیدند، انتقاد سازنده انجام دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها