کد خبر: ۲۹۶۲۳۳
زمان انتشار: ۱۹:۵۱     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳
اکثر بازيکنان ذوب‌آهن اعتقاد دارند که گلر استقلال‌خوزستان در مصاف با اين تيم بايد اخراج مي‌ شد، اما خودش چنين عقيده ندارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، پرویز کریمی در مورد شکست مقابل ذوب‌آهن گفت: در هفته قبل از بازی با ذوب‌آهن به دلیل شرایط بد آب و هوایی اهواز که همه در جریان آن هستند، ما 4 جلسه تمریناتمان را تعطیل کردیم یعنی عملا قبل از بازی تمرین نداشتیم و فقط با همان یکی، دو جلسه تمرین سبکی که در اصفهان انجام دادیم، پا به میدان مسابقه گذاشتیم. در مورد بازی باید بگویم ما نتوانستیم خیلی خوب بازی را شروع کنیم و شرایطی پیش آمد که گل زودهنگام را دریافت کردیم و به همین دلیل محتاط ترشدیم همان موقع شیوه بازی کردنمان را عوض کردیم ولی گل دوم را که خوردیم فرصت جبران نداشتیم. ذوب‌آهن در دقایقی از بازی خیلی سرتر از ما بود اما ما هم نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم بنابراین می‌ توانم بگویم مساوی عادلانه ترین نتیجه بود ولی فوتبال است دیگر گاهی اوقات نتایجی رقم می‌ خورد که برخلاف نمایشی است که ارائه داده ایم.

او در مورد خطای پنالتی که روی مسعود حسن زاده انجام داد و اینکه باید اخراج می‌ شد یا خیر ادامه داد: به نظر من که آن صحنه پنالتی نبود، درست است که حسن زاده با من تک به تک شده بود اما قبل از اینکه به من برسد توپ را گرفتم. شرایطی طوری نبود که ما با هم برخورد آنچنانی داشته باشیم بنابراین داور می‌ توانست پنالتی نگیرد و کارت زرد هم ندهد حالا دیگر اخراج که جای خود دارد. ذوب‌آهنی ها بر سر آن صحنه که اعتراض داشتند ولی من می‌ گویم پنالتی که نبود هیچ کارت هم نادرست داده شد.

این بازیکن در مورد اینکه چرا بازیکنان استقلال‌خوزستان خشن بازی و در هر دیدار کارت های متعددی دریافت می‌ کنند، نظرش را اینگونه بیان کرد: سر مساله کارت گرفتن تیم ما خیلی ضربه خورده ما باید کارت گرفتن هایمان را مدیریت کنیم و سعی کنیم خطاهای بی مورد انجام ندهیم. البته کم تجربگی بچه ها گاهی اوقات باعث می‌ شود بی خودی کارت دریافت کنند.

کریمی در پایان در مورد دیدار با ملوان در هفته بیست و یکم افزود: بازی با ملوان در اهواز است و ما باید این امتیاز خانگی را بگیریم. ملوان هم تازگی ها شکل بسیار خوبی پیدا کرده، اگر ما نتوانیم از این بازی امتیاز بگیریم واقعا عقب می‌ افتیم چون یکی از رقیبان ما در جدول همین ملوان است و بنابراین این دیدار 6 امتیازی محسوب می‌ شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها