کد خبر: ۲۹۶۰۱۲
زمان انتشار: ۰۹:۲۴     ۲۷ بهمن ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش- تیم قلعه‌نویی امسال به طرز عجیبی در ثانیه‌های پایانی خطرناک بوده است. آنها گل‌های فراوانی بعد از دقیقه 90 به ثمر رسانده‌اند، اما در همین باب حسرت بزرگی به دل دارند.

 9 امتیاز بعد از دقیقه90!

استقلالی‌ها در هفته دوم با گل دقیقه 92 سجاد شهباززاده دو بر یک استقلال صنعتی خوزستان را شکست دادند. این گل روی حرکت زیبای علیرضا رمضانی به ثمر رسید. آبی‌پوشان در هفته چهارم نیز با یک گل دیرهنگام سایپا را شکست دادند. امید ابراهیمی در دقیقه 92 گل پیروزی استقلال را به ثمر رساند تا این تیم سه بر دو از سد حریفش بگذرد. اگر آدرس می‌خواهید، این همان مسابقه‌ای است که بعد از سوت پایانش، امیرحسین صادقی و امیر قلعه‌نویی کمی در زمین گرد و خاک کردند! استقلال برای تکرار این اتفاق تا هفته چهاردهم صبر کرد؛ جایی که این بار خود امیرحسین صادقی در دقیقه 95 گل دوم و تساوی بخش آبی‌ها را برابر تراکتورسازی به ثمر رساند و باعث شد قلعه‌نویی تا گوشه زمین برای تشکر از او بدود. این بار نوبت سپاهان بود تا در آخرین لحظات بازی طعم گل خوردن از استقلال و امتیاز دادن به این تیم را بچشد. در این بازی، امید ابراهیمی در دقیقه 92 به زیبایی دروازه حریف را بازی کرد تا آبی‌ها دو بر یک برنده شوند. آخرین بار هم آنها در همین مسابقه آخرشان برابر پیکان به یک گل حیاتی دست یافتند. در شرایطی که داور گل سالم پیکان در وقت‌های تلف شده را نپذیرفت، سجاد شهباززاده در دقیقه 95 دروازه حریف را باز کرد؛ آن هم در شرایطی که برنامه نود ثابت کرد نیمه دوم این بازی بیشتر از سه دقیقه وقت تلف شده نداشته است!

پروژه ناتمام در دربی

شاید خیلی از استقلالی‌ها دوست داشتند بسیاری از این گل‌های بعد از دقیقه نودشان را می‌دادند، اما در عوض چنین اتفاقی در دربی برای‌شان رخ می‌داد! حقیقت آن است که چیزی نمانده بود شاگردان قلعه‌نویی در مصاف با حریف دیرینه نیز با گلزنی در لحظات پایانی به یک تساوی مهم دست پیدا کنند، اما توپ امیرحسین صادقی در دقیقه95 آن بازی به تیر افقی پرسپولیس برخورد کرد. چه بسا اگر آن توپ گل می‌شد، امروز دیگر حمید درخشانی روی نیمکت قرمزها حضور نداشت. اگر سرمربی پرسپولیس با وجود نتایج ضعیفش توانست هفته‌ها در شغلش باقی بماند، بدون تردید بخشی از فلسفه این اتفاق ناشی از پیروزی او در دربی بود؛ جایی که پروژه استقلالی‌ها برای کسب امتیاز در ثانیه‌های پایانی با چند ساتنی‌متر اختلاف به نتیجه نرسید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها