کد خبر: ۲۹۵۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۶     ۱۷ آذر ۱۳۹۰
اين گزارش كه نشانگر نيمه پنهان و واقعيتهاي عريان رژيم صهيونيستي است و نشان از آغاز پايان اين رژيم جعلي دارد در حالي منتشر شده است كه اين رژيم در ماههاي اخير....

راديوي وابسته به سازمان سيا در گزارشي ، بر افزايش شكاف طبقاتي و تضاد اجتماعي و اقتصادي در سرزمينهاي اشغالي و نارضايتي فزاينده بين ساكنان رژيم صهيونيستي تاكيد كرد.

به گزارش سرويس سياسي صراط ،سايت راديو فردا به نقل از تازه ترين گزارش سازمان همكاريهاي اقتصادي و توسعه نوشت:سطح درآمد در ميان بالاترين قشر اين كشور 14 برابر ضعيف ترين قشر در اسراييل است .

تازه ترين گزارش اين سازمان كه در سايت راديوي وابسته به سازمان سيا منتشر شده است، افزود:فقرا در اسراييل ندارتر شده اند.

به گزارش صراط در بخش ديگري از گزارش سازمان همكاريهاي اقتصادي و توسعه با تاكيد بر افزايش شكاف طبقاتي و تضاد اجتماعي و اقتصادي در رژيم صهيونيستي، اين رژيم حايز رتبه اول بالاترين سطح تضاد اقتصادي و اجتماعي در بين اعضاي اين سازمان معرفي شده است.

بر اساس اين خبر، تضاد طبقاتي در رژيم صهيونيستي در كنار آمريكا و انگليس به عنوان ديگر اعضا سازمان همكاريهاي اقتصادي و توسعه از دهه هفتاد و اوايل دهه هشتاد ميلادي مستمرا افزايش يافته است.

از سوي ديگر گزارش راديوي سازمان سيا تصريح كرد:تضاد شديد طبقاتي و گراني بويژه در بخش مسكن در ماههاي اخير، اسراييلي هاي بسياري را به تظاهرات و خيبان نشيني در تل آويو و شهرهاي ديگر كشاند و دولت را زير فشار شديد گذاشت.

گفتني است اين گزارش كه نشانگر نيمه پنهان و واقعيتهاي عريان رژيم صهيونيستي است و نشان از آغاز پايان اين رژيم جعلي دارد در حالي منتشر شده است كه اين رژيم در ماههاي اخير بعد از گسترش بيداري اسلامي در بين كشورهاي منطقه و سقوط ديكتاتورهاي متحد و وابسته در انزواي بي سابقه ايي بسر مي برد و اساسا معلوم نيست دليل تهديدات رژيم صهيونيستي در چنين وضعيتي براي حمله به نظام جمهوري اسلامي ايران چيست؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها