کد خبر: ۲۹۵۹۰۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۹     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
مدافع زردپوشان اصفهان که در بازي مقابل فولاد عملکرد فوق العاده اي داشت، اعتقاد دارد که تيمش بازي خوبي به نمايش گذاشته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، هادی عقیلی در مورد پیروزی مقابل فولادخوزستان گفت: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم و تا آخر همانطور ادامه دادیم. البته فولاد نیمه دوم بهتر کار کرد ولی ما پیش‌بینی انجام چنین بازی خوبی را می‌ کردیم. همچنین می‌ توانستیم این بازی را با اختلاف گل بیشتری ببریم. در کل ما بهتر بودیم و موقعیت های زیادی را که خلق کردیم این قضیه را ثابت می‌ کند.

او در مورد عملکرد خوبش در این دیدار ادامه داد: در فوتبال ایران معمولا وقتی تیمی گل نمی‌ خورد روی مدافعان آن تیم تمرکز می‌ کنند در حالی که در یکسری بازی ها ممکن است تیمی گل دریافت کند اما بازیکن بتواند خوب کار کند.

این بازیکن در مورد هم امتیاز شدن سپاهان و فولاد نظرش را اینگونه بیان کرد: ما متاسفانه رو حساب یکسری بازی ها که خودمان مقصر بودیم با فولاد هم امتیاز شدیم وگرنه تیممان الان باید بالاتر از این حرف ها بود. الان کار خیلی سخت تر شده، امیدوارم در ادامه بتوانیم نتایج لازم را بگیریم.

عقیلی در پایان در مورد دربی اصفهان افزود: این بازی همیشه حساسیت های خاص خودش را دارد و فکر کنم بعد از دربی تهران دومین دربی مهم باشد روی این بازی حساس ویژه و خاصی کرده ایم. الان هم تیم ذوب‌آهن خیلی خوب شکل گرفته و کار سختی داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها