کد خبر: ۲۹۵۹۰۲
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
گلر فيکس ملواني ها که به دليل محروميت در بازي مقابل راه‌آهن غيبت داشت، انگيزه هاي زيادي براي ديدار با استقلال‌خوزستان دارد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، ایمان صادقی در مورد پیروزی های اخیر تیمش گفت: تیم ما شخصیت پیدا کرده و حریفان به شخصیت ما می‌ بازند. خدا را شکر آقافیروز و بچه ها دنبال همین قضیه بودند که اتفاق افتاد. خدا را شکر حریفان در نیم فصل دوم روی ما حساب ویژه ای باز کرده اند. امیدوارم بازی به بازی بهتر شویم.

او در مورد دیدار با استقلال‌خوزستان در هفته بیست و یکم ادامه داد: به نظر من تیم استقلال‌خوزستان خیلی خوب است ما در یک بازی دوستانه در کیش مقابل آنها قرار گرفتیم، برای همین می‌ گویم که تیم بسیار خوبی دارم. در بازی دیروز هم که مقابل ذوب‌آهن باختند چاشنی شانس همراهشان نبود وگرنه شاید پیروز می‌ شدند. استقلالی ها در فاز هجومی قوی هستند و به نظر من یکی از بازی های سخت مان در نیم فصل دوم مقابل آنهاست. استقلال‌خوزستان خط حمله و هافبک بسیار خوبی دارد البته خط حمله ما هم قبلا زیاد نوسان داشت اما الان خیلی بهتر شده ایم. انشالله که برنده این دیدار ما باشیم.

گلر ملوان در مورد صحبت های مربی گلرهای این تیم مبنی بر اینکه صادقی دروازه‌بان فیکس است نظرش را اینگونه بیان کرد: بالاخره آقای حبیبی تعیین می‌ کند چه کسی درون دروازه باشد، در 4 سالی که در ملوان حضور دارد همیشه همین طور بوده.

صادقی در پایان در مورد پاداش هایی که دریافت کرده اند افزود: بالاخره پاداش ها را هم تقسیم کردند، حمایت مسوولین در روحیه ما اثرگذار است. البته اگر هم تا الان مسوولان باشگاه در دادن دریافتی ها چندان خوب عمل نکردند، کمی تا حدودی حق داشتند به این دلیل که نتایج بدمان دلسردشان کرده بود اما حالا که می‌ بریم همان آنها خوشحال هستند هم ما بازیکنان احساس خیلی خوبی داریم.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها