کد خبر: ۲۹۵۹۰۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۷     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
هافبک ذوب آهني ها از روند خوب تيمش در کسب پيروزي هاي مداوم بسيار خرسند است. اواعتقاد دارد همين روند را ادامه مي‌ دهند تا در نهايت سهميه کسب کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه" مرتضی تبریزی در مورد پیروزی مقابل استقلال‌خوزستان گفت: مسابقه سختی داشتیم وزش باد روی بازی تاثیر گذاشته بود و ما نتوانستیم فوتبال همیشگی مان را ارائه دهیم. اما خوشبختانه توانستیم با زدن دو گل 3 امتیاز شیرین را کسب کنیم و در این دیدار موفق باشیم.

او در مورد عملکرد داوری ادامه داد: به نظر من پنالتی ای که روی حسن زاده شد درست بود و حتی پرویز کریمی می‌ توانست اخراج شود در سایر صحنه ها هم که اتفاق خاصی نیفتاد. در کل ما به تصمیمات داوری احترام می‌ گذاریم.

این بازیکن در مورد عملکرد خوب خط هافبک ذوب‌آهن در بازی های اخیر نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر تیم مان یکدست شده علاوه بر اینکه مهاجمان خیلی خوبی داریم هافبک ها هم آنها را به خوبی تغذیه می‌ کنند. امیدوارم خط هافبک همیشه همین انگیزه را داشته باشد و به خط حمله کمک کند.

تبریزی در پایان در مورد دیدار با سپاهان در هفته پیش رو افزود: سپاهان یکی از تیم های خوب لیگ‌برتر است و ما نیز شرایط خوبی داریم، به همین دلیل فکر کنم بازی خوبی از آب دربیاید و توام با برد ذوب‌آهن باشد. ما در لیگ به دنبال گرفتن سهمیه هستیم برای همین باید تمام بازی ها بخصوص دیدارهای حساس را با پیروزی پشت سر بگذاریم در حال حاضر اصلا به فینال جام‌حذفی فکر نمی‌ کنیم و فقط به این فکر می‌ کنیم که جزو 4 تیم بالای جدول باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها