کد خبر: ۲۹۵۸۸۱
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
با وجود بيانيه تندي که استقلالي ها عليه نفت‌تهران روي خروجي سايت شان قرار دادند با اين حال باشگاه نفت‌تهران حاضر نيست پاسخ تندي عليه اين انتقادها بدهد.
به گزارش پایگاه 598،منصور قنبرزاده در این باره به "ورزش سه" گفت: واقعیت این است که الان برای من وقت پرداختن به حاشیه ها نیست. ما داریم خودمان را برای لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌ کنیم و آن بازی برای ما اینقدر حساس است که نخواهم به حاشیه ها بپردازم. قطعا وقت برای پرداختن به حاشیه ها زیاد است ولی چیزی که برای آن فرصت نداریم، بحث آمادگی برای بازی با الجیش قطر است.

او ادامه داد: این را هم باید بگویم که ما هم با باشگاه استقلال و هم پرسپولیس رابطه بسیار خوبی داریم. به همین دلیل هم من به زودی جلسه ای می‌ گذارم تا مشکلات را با مدیران استقلال حل کنم. فکر می‌ کنم باید اینجور بحث ها از طریق جلسه حل شود نه رسانه ها.

مدیرعامل نفت‌تهران در مورد ادعاهایی که علیرضا منصوریان قبل و بعد از بازی با پیکان نسبت به اشتباهات داوری که به سود استقلال بوده کرده هم گفت: علیرضا منصوریان قطعا مربی با اخلاقی است و این مساله را همه می‌ دانند. او هرگز از دایره اخلاق خارج نمی‌ شود و من هم این موضوع را به او گوشزد می‌ کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها