کد خبر: ۲۹۵۸۸۰
زمان انتشار: ۱۹:۱۰     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
دراگان اسکوچيچ مربي فولاد معتقد است که بازي با سپاهان روز تيم فولاد نبرد.
به گزارش پایگاه 598،اسکوچیچ در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: من دلم نمی‌ خواهد در مورد داوری صحبت کنم. همه اشتباه می‌ کنند مربی، بازیکنان و داور. این مساله به من مربوط نمی‌ شود و در حوزه کاری فدراسیون است. اما فقط امیدوارم که در پایان فصل این اشتباهات به تیمی برای قهرمانی کمک نکند.

او ادامه داد: به عقیده من خیلی طبیعی است که بعضی از روزها روز تیمی نباشد. بازی با سپاهان هم روز فولاد نبود ما نتوانستیم خوب بازی کنیم. به عقیده من برد سپاهان هم هیچ ربطی به شناخت فرکی از فولاد ندارد.

وی افزود: ما در نیمه اول خوب نبودیم به همین دلیل من در نیمه دوم چند بازیکن را تغییر دادم. شرایط برای ما کمی بهتر شد اما مشکلات حل نشد.

اسکوچیچ با اشاره به 4 تیم بالای جدولی گفت: 4 تیم بالای جدول نفت، استقلال، فولاد و سپاهان رقیب هستند و به عقیده من در شرایطی که این تیم ها امتیازات نزدیک به هم دارند. هر تیمی که در ادامه می‌ تواند از موقعیت ها بهتر استفاده کند و تفاضل گل بهتری هم داشته باشد قهرمان می‌ شود. 10 مسابقه باقیمانده خیلی حساس است و هر بازی در میان تیم های بالای جدول و همچنین تیم های پایین جدولی، حکم فینال را دارد.

اسکوچیچ در پایان در مورد بازی با سایپا گفت: همین الان مشغول آنالیز بازی های سایپا بودم. (می‌خندد)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها