کد خبر: ۲۹۵۸۳۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۷     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
اينطور که به نظر مي رسد بايد شايعه تغييرات در پرسپوليس را جدي گرفت.
به گزارش "ورزش سه"، بعد از برد مهم پرسپولیس مقابل پدیده و در شرایطی که به نظر می رسید حاشیه های حمید درخشان و تیمش کمتر شده باشد، یک شایعه جدید فکر سرمربی پرسپولیس را شدیدا مشغول کرده. اینکه گفته می شود او به زودی جایش را به برانکو ایوانکویچ یا شاید هم افشین قطبی بدهد.
اگر چه سرمربی پرسپولیس دیروز در مصاحبه ای، مذاکره نمایندگان باشگاه با این دو مربی را یک شایعه دانسته اما به نظر می رسد که برانکو به نیمکت پرسپولیس بسیار نزدیک شده است و حتی امروز این بحث مطرح شد که او به ترکیه آمده تا با نماینده پرسپولیس مذاکره کند.

البته حضور او در ایران به شرطی تحقق پیدا می کند که مشکل مالیاتی اش حل شود.

موفقیت و اخراج
با جدی شدن بحث حضور برانکو در پرسپولیس بد ندیدیم که کارنامه او را بررسی کنیم. برانکو بعد از پایان همکاری با تیم ملی در سال 2006، به باشگاه دیناموزاگرب کرواسی رفت و توانست در همان سال اول، دو قهرمانی برای این تیم بدست آورد. دینامو در آن فصل رویایی حتی یک باخت هم نداشت برانک بعد از مدتی به خاطر اختلاف با مدیر باشگاه دینامو از این تیم شد هر چند بعد از چند ماه دوباره به این باشگاه برگشت.
سرمربی سابق تیم ملی، در سال 2009 به چین رفت تا مربیگری در این کشور را هم تجربه کند. او که روی نیمکت شاندونگ می نشست این تیم را قهرمان لیگ چین کرد تا تیمش به لیگ قهرمانان برود اما نتایج ضعیف در این تورنمنت باعث شد که چینی ها عذر او را بخواهند.

برانکو بعد از چین به عربستان رفت تا روی نیمکت الاتفاق بنشیند. او علیرغم کسب مقام چهارم لیگ عربستان، دیگر مورد اعتماد مدیران این تیم نبود تا جایش را در الاتفاق از دست دهد.

تجربه بعدی برانکو، نشستن روی نیمکت الوحده بود. او با آنکه قراردادی دو ساله با این باشگاه اماراتی داشت اما بعد از باخت به عجمان در سال 2013، به پایان همکاری اش با این تیم رسید.

آخرین تیمی که پرفسور سرمربی آن بوده، دینامو زاگرب است که البته برانکو تنها 5 بازی روی نیمکت آن نشست و اخراج شد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها