کد خبر: ۲۹۵۷۵۰
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
نامه نيوز/ مهاجم تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از اينکه گفته مي شود درخشان به من اولتيماتوم داده خبري ندارم.
ژوزه تادو درباره اينکه چرا در بازي با پديده در ترکيب پرسپوليس قرار نگرفت گفت: اين تصميمي است که مربيان تيم گرفته اند و من از انجام آن بي اطلاع هستم. اين سوال را بايد از مربيان پرسيد اما من به عنوان بازيکن وظيفه دارم هميشه در تمرينات بهترين عملکرد را داشته باشم.
مهاجم برزيلي تيم فوتبال پرسپوليس ادامه داد: در اين چند وقت انتقادهاي به من بوده اما بايد قبول کرد که من نياز به زمان دارم تا در تيم جا بيفتم. من از کشور دوري به ايران آمدم و اين براي من سخت است که خيلي زود در ترکيب پرسپوليس بتوانم کارايي واقعي خودم را نشان دهم.
اين مهاجم در پاسخ به اين سوال که به نظر مي رسد درخشان از عملکرد تو راضي نيست که در بازي با پديده تو را نيمکت نشين کرده و اين موضوع را قبول داري يا نه افزود:‌ من در هر بازي سعي مي کنم آن وظيفه هايي که کادر فني از من مي خواهد را در زمين اجرا کنم و رضايت آن ها براي من مهم تر است. تا اينجا هم همين طور بوده و هر کاري که در زمين انجام دادم خواسته کادرفني بوده است. براي من اين مهم است که مربيانم راضي باشند.
تادو درباره اينکه گفته مي شود درخشان به او اولتيماتوم داده و در صورتي که موفق نباشد از پرسپوليس جدا خواهد شد به خبرنگار نامه نيوز گفت: سرمربي تيم چيزي در اين باره به من نگفته و من به عنوان بازيکن فقط بايد خوب تمرين کنم و به اين مسائل کاري ندارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها