کد خبر: ۲۹۵۶۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس گفت: «من مدیرکل اداره ورزش و جوانان تهران هستم و به کارم ادامه می دهم زیرا هنوز هیچ ابلاغ رسمی دریافت نکردم.»

به گزارش پایگاه 598، محمدحسین نژادفلاح در رابطه با وضعیت مدیرعاملی اش در باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: «از هفته گذشته که این خبر منتشر شده خیلی از دوستان با من تماس گرفتند و سوال می پرسند اما باور کنید که من هم تا چیزی قطعی نشده،‌ نمی توانم صحبتی انجام دهم. من هم دوست دارم وضعیتم هر چه زودتر مشخص شود زیرا با این وضعیت علاوه بر سایرین،‌ خودم نیز اذیت می شوم و بلاتکلیف هستم.»

 

وی درباره اینکه چه زمانی ماجرای مدیرعاملی اش مشخص می شود، افزود: «اگر دست من بود،‌ خیلی زود تکلیف این ماجرا را مشخص می کردم. الان هر صحبتی بخواهم انجام دهم،‌ حاشیه ساز می شود زیرا می گویند که سمتی در باشگاه پرسپولیس ندارد و صحبت می کند. من منتظر تصمیم مسئولان هستم تا وضعیت خودم و پرسپولیس مشخص شود.»

 

عضو سابق هیات مدیره پرسپولیس در پاسخ به این سوال که دلیل انتشار خبر سرپرستی اش در باشگاه در هفته گذشته چه بود، تصریح کرد: «این خبر از سوی من منتشر نشده و حتی من از طریق رسانه ها مطلع شدم. نمی دانم مرجع این خبر کجا بوده و نمی توانم درباره آن توضیحی بدهم زیرا اطلاعاتی ندارم.»

 

وی در پایان گفت: «من مدیرکل اداره ورزش و جوانان تهران هستم و به کارم ادامه می دهم زیرا هنوز هیچ ابلاغ رسمی دریافت نکردم. برای پرسپولیس نیز آرزوی موفقیت می کنم.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها