کد خبر: ۲۹۵۶۶۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۷     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
فارس/ معاون ورزشي باشگاه استقلال گفت: ممکن است در بيانيه صادر شده نظرات امير قلعه‌نويي وجود داشته باشد اما آن بيانيه از طرف روابط عمومي باشگاه صادر شده است.علي نظري‌جويباري در خصوص محروميت جاسم کرار توسط کميته انضباطي فدراسيون فوتبال اظهار داشت: تا اين لحظه که در باشگاه حضور دارم هنوز نامه‌اي به دست ما نرسيده است و نمي‌دانم آيا اين حکم قابل اعتراض است يا خير اما کميته انضباطي باشگاه نيز پيگير موضوع شده و قطعا اگر جاي اعتراض داشته باشيم آن را بررسي خواهيم کرد.
معاون ورزشي باشگاه استقلال در پاسخ به اين سوال که حالا با توجه به اين محروميت چرا برخورد جدي با کرار صورت نگرفته و استقلال از اين موضوع متضرر مي‌شود، گفت: برخورد لازم صورت گرفته و کميته انضباطي هم تشکيل شده است اما رأي کميته انضباطي در اختيار آقاي افشارزاده است و اگر او صلاح بداند اين رأي اعلام مي‌شود.چيزي که ما مي‌دانيم اين است که داور مسابقه هيچ گزارشي عليه کرار به فدراسيون ارائه نکرده است.
وي در ادامه گفت‌وگو با فارس، در خصوص اينکه قرار است به بازيکنان پولي پرداخت شود، گفت: آقاي افشارزاده مبالغي را تهيه کرده که بين 20 تا 30 ميليون تومان است. قرار است اين ارقام پس از امضاي نهايي مديرعامل توسط باشگاه به حساب بازيکنان منتقل شود. اما رقم زياد چشمگير نيست و ما در صدد هستيم به هر شکل ممکن مطالبات بازيکنان را پرداخت کنيم.
نظري‌جويباري در خصوص بيانيه‌اي که طي يکي دو روز گذشته عليه عليرضا منصوريان صادر شده اظهار داشت: ما خودمان کلا به تمامي نفراتي که در استقلال مربي بودند يا فوتبال بازي کرده‌اند ارادت قلبي داريم و آنها را دوست داريم. ما هرگز نمي‌خواهيم وارد حيطه کاري ديگران شويم و اين انتظار را هم داريم که ديگران وارد حيطه کاري استقلال نشوند.ما به مربيان تيم هاي پيکان و نفت تهران احترام مي‌گذاريم اما از آنها توقع داريم حرفه اي تر صحبت کنند.
وي افزود: چرا بايد اتفاقي بيفتد که مثلا ديگران ما را متهم کنند يا خداي ناکرده ما بخواهيم به ديگران تهمت بزنيم؟ من از دوستان‌مان در باشگاه‌هاي ديگر انتظار دارم حرفه‌اي فکر کنند و اگر مثلا داوري به نفع يا ضرر استقلال است در مورد آن اظهار نظر نکنند.
معاون ورزشي باشگاه استقلال تأکيد کرد: اگر بخواهيم بازي‌هاي امسال را از ابتدا مقايسه کنيم در خيلي از بازي‌ها داوري به ضرر ما بوده است البته اين مسئله اصلا عمدي نبوده و اين مشکلات هميشه به صورت سهوي وجود داشته اما اينکه مسئولان يا دست‌اندرکاران تيم‌هاي ديگر در مورد تيم ما صحبت کنند کار درستي نيست. داور ممکن است يک صحنه را ببيند و يا يک صحنه را نبيند. ما هم منکر نيستيم که اتفاقات هميشه به ضرر ما بوده اما بهتر است تيم‌ها شرح وظايف خود را بدانند و ما هم در مورد تيم‌هاي ديگر صحبتي انجام نمي‌دهيم.
وي در پايان در پاسخ به اين سوال که خيلي‌ها اين بيانيه را منتسب به امير قلعه‌نويي مي‌دانند و آيا اين مسئله نظر شخصي او بوده يا خير، گفت: اين بيانيه از طرف قلعه‌نويي نبود هر چند ممکن است آقاي قلعه‌نويي يا افشارزاده نظرات‌شان در آن وجود داشته باشد اما بيانيه به طور کل از طرف روابط عمومي باشگاه استقلال صادر شده و شايد مقداري بالا و پايين شده باشد اما اين بيانيه از طرف روابط عمومي باشگاه بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها