کد خبر: ۲۹۵۶۳۳
زمان انتشار: ۰۹:۴۱     ۲۶ بهمن ۱۳۹۳
مديرعامل و قائم‌مقام اسبق شرکت ملي نفت نسبت به احساس بدهکاري برخي وزرا از جمله وزير نفت نسبت به برخي شرکت‌هاي خصوصي و حاميان انتخاباتي هشدار داد. محمد جواد عاصمي‌پور که از همکاران سابق زنگنه است نسبت به پيگيري غنيمت پيروزي در حوزه نفت هشدار مي‌دهد.
به گزارش پایگاه 598، عاصمي‌پور در مصاحبه با روزنامه آرمان و در پاسخ اين سؤال که آيا فکر مي‌کنيد دور بودن 8 ساله زنگنه از نفت هم بر تصميم‌هاي اين روزهاي اين وزارتخانه تأثيرگذار بوده است؟ مي‌گويد: به هرحال زماني که ما از نفت بيرون رفته‌ايم عده‌اي ما را جذب کرده‌اند و حقوق دريافت کرده‌ايم. اگرچه آنها به اندازه کافي از ما استفاده هم کردند.

وي مي‌افزايد: امروز نبايد خودمان را مديون آنها بدانيم. دنبال غنيمت پيروزي نباشيم. عده‌اي دور برخي از وزراي دولت را گرفته‌اند و به دنبال جمع کردن غنائم پيروزي هستند و عملاً امتيازهايي را مي‌گيرند و اين مسئله را بنده به عينه شاهد هستم.

خبرنگار مي‌پرسد منظورتان آقاي زنگنه است؟ و عاصمي‌پور پاسخ مي‌دهد: قطعاً آقاي زنگنه متوجه خواهد شد اگر من اين حرف را مي‌زنم منظورم چيست. وزرا مديون ملت هستند نه مديون شخص خاصي، آنها نهايتاً دو سال حقوق پرداخت کرده‌اند. به هرحال وزراي الان ما نابغه هستند و طي دو سال هم از اين نبوغ‌شان براي آنها خرج کرده‌اند. براي همين مديون کسي نيستند. چرا بخش خصوصي بايد فکر کند آدم‌هايي مثل ما فقط کوپن سياسي دارند. نکته‌اي که هرکس مي‌خواهد من را به کار بگيرد اول کار با آنها روشن مي‌کنم همين مسئله است.

عاصمي‌پور خاطرنشان کرد: آقاي زنگنه، آقاي نعمت‌زاده واقعاً يک نخبه هستند اما امروز آنها را به عنوان يک نخبه قبول ندارند. ظاهراً برخي از اين دوستان هم خودشان باور به نخبه بودن ندارند که اگر باور داشتند نخبه‌ها را دورشان جمع مي‌کردند.

منبع: کیهان
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها