کد خبر: ۲۹۵۵۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۵۹     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
حسين فرکي سرمربي سپاهان بعد از شکست فولاد معتقد است که در نيم فصل دوم همه بازي ها سخت است، مخصوصا ديدار هفته آينده مقابل ذوب‌آهن که يک ديدار داربي اصفهان محسوب مي‌ شود.
به گزارش پایگاه 598،فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: 3 دیدار ما مقابل مدعیان یعنی نفت، استقلال و فولاد بوده است ضمن اینکه هفته آینده ما بازی دربی مقابل ذوب‌آهن را پیش رو داریم به عقیده من همه بازی ها در نیم فصل دوم سخت است چه میان مدعیان قهرمانی چه با تیم های ته جدولی چون آنها هم خطر سقوط را احساس می‌ کنند بنابراین دیدارهای آنها هم حساس است.

او ادامه داد: آب و هوای اهواز بیشتر از آنکه سپاهان را در بازی مقابل فولاد نگران کند، ما را از این بابت نگران کرد که نگران سلامت مردم خوزستان هستیم. امیدواریم که هر چه زودتر مشکل آنها حل شود.

وی افزود: البته فولاد تیم خوب و قابل احترامی است، البته ما آنها را آنالیز کرده بودیم و حریف را خوب می‌ شناختیم، سعی کردیم نقاط قوتشان را مهار کنیم و از فرصت ها استفاده کردیم در مجموع از بازی و نتیجه راضی هستم.

فرکی در مورد انتقادها از داوری گفت: به هر حال همیشه در داوری اشتباه وجود دارد که این امکان هست که به نفع یک تیم وضرر یک تیم تمام شود. همانطور که در کار یک بازیکن و مربی اشتباه وجود دارد در کار یک داور هم احتمال اشتباه هست اما آنها باید تمام تلاششان را بکنند که اشتباه تاثیرگذاری انجام ندهند. خود ما هم از اشتباهات داوری متضرر شدیم. در بازی مقابل نفت گلی که خوردیم خطا نبود یا دیدار پیکان و استقلال که گل پیکان را نمی‌ گیرند و بعد از آن ور استقلال گل می‌ زند، به هر حال در بازی این اتفاقات می‌ افتد. ما امیدواریم که عمدی در آن وجود نداشته باشد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها