کد خبر: ۲۹۵۴۸۹
زمان انتشار: ۱۹:۴۶     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
امير عابديني معتقد است واگذاري سرخابي‌ها بايد به گونه‌اي باشد که اين دو باشگاه پرطرفدار به اهلش واگذار شود که دلسوز تيم باشند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، مدیرعامل سابق پرسپولیس درباره آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها گفت: آخرین خبری که دارم این است که هنوز کسانی که برای خرید باشگاه باید جلو بیایند، نیامده اند.

امیر عابدینی، حسین هدایتی را در این شرایط اصلح‌ترین فرد برای خرید باشگاه پرسپولیس می‌داند و در این باره اینطور توضیح می‌دهد: در این میان تنها حسین هدایتی است که حاضر شده 20 درصد از این سهام را برای پیشکسوتان خریداری کند و به دنبال خرید کل سهام نیست. این دو باشگاه با احساسات مردم رابطه مستقیم دارند و فروش آنها بسیار سخت است. باید این دو باشگاه به اهلش واگذار شود و به همین دلیل فروش اینها بسیار سخت است.

مدیرعامل سابق پرسپولیس و باشگاه داماش درباره شرایط واگذاری این دو باشگاه و شرط پرداخت 290 میلیارد تومان که با توجه به شرایط باشگاه‌داری در فوتبال ایران شرایط خرید را سخت کرده است اینطور می‌گوید: این دو باشگاه به این قیمت نمی ارزند. اگر قرار باشد برای این باشگاهها درطول 2 سال 290 میلیارد تومان پول پرداخت شودو همچنین سالی 60 میلیارد هم خرج خود باشگاه کند از چه طریق باید هزینه های خود را جبران کند. فوتبال ایران نه حق پخش تلویزیونی اصولی دارد و نه حتی می تواند از تبلیغات دور زمین درآمدزایی کند. شما نگاه کنید کسی که آمده و تبلیغات دور زمین را از فدراسیون خریده هم در آستانه ورشکستگی قرار گرفته است.

عابدینی برد مقابل پدیده را که باعث خروج مقطعی پرسپولیسی‌ها از بحران شده را مرتبط با حسین هدایتی می‌‌داند: این برد باشگاه را از آشوب خارج کرد و البته این را هم باید به حساب هدایتی بگذاریم که به تیم پاداش می دهد و پروین که برای موفقیت تیم با درخشان جلسه برگزار می کند. تیم درخشان بسیار خوب فوتبال بازی می کند و در این بازی هم دیدید با کمی تزریق پول به میان بازیکنان آنها چقدر با روحیه تر در میدان حاضر شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها