کد خبر: ۲۹۵۴۸۴
زمان انتشار: ۱۹:۴۴     ۲۵ بهمن ۱۳۹۳
محمد نوري کاپيتان پرسپوليس معتقد است که اين تيم بعد از باخت هاي متوالي با کمک امام رضا(ع) توانست از شرمندگي هوادارانش بيرون بيايد.
به گزارش پایگاه 598،نوری به خبرنگار "ورزش سه" گفت: پرسپولیس از جمله تیم هایی است که در لیگ ما خوب فوتبال بازی می‌ کند ما در نیم فصل دوم موقعیت های زیادی داشتیم که متاسفانه به گل تبدیل نشد. به عقیده من تا خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌ افتد. در این بازی خدا را شکر ما توانستیم سه امتیاز بازی را به دست آوریم و نوار ناکامی هایمان را پاره کردیم.

از شرمندگی هوادارانمان درآمدیم

بازی مقابل پدیده خوب بود ما در هفته های گذشته شرایط بدی بعد از باخت های متوالی مان داشتیم اما بازیکنان ما در این بازی جنگیدند و با کمک امام رضا(ع) توانستیم از شرمندگی هوادارانمان در بیاییم. تیم پدیده هم حریف خوب و قوی ای بود، خدا را شکر که توانستیم آنها را در مشهد شکست بدهیم که فکر می‌ کنم کار خیلی سختی بود.

تا خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌ افتد

در بازی های گذشته پرسپولیس همیشه خوب بازی می‌ کرد، به عقیده من یکی از بهترین بازی ها را پرسپولیس در لیگ انجام می‌ دهد. یعنی ما خوب فوتبال بازی می‌ کنیم اما متاسفانه گل نمی‌ زنیم و موقعیت های حریف گل می‌ شد تا خدا نخواهد برگی از درخت نمی‌ افتد. حالا خدا را شکر که بازی را بردیم و دل هواداران را شاد کردیم.

مشهدی ها برای ما سنگ تمام گذاشتند

هواداران پرسپولیس در این هفته ها خیلی صبوری کردند دیروز هم در ورزشگاه ثامن برای ما سنگ تمام گذاشتند. واقعا مشهدی ها خیلی پرسپولیس را دوست دارند، بعد از برد هم خوشحالی از رفتارشان مشخص بود.

توقع از جامعه داوری بالاست

در این بازی به جز یکی، دو صحنه که آن هم در نتیجه تاثیری نداشت، داوری خوب بود. به این دلیل که داور ما آقای فغانی توانسته فینال جام‌ملت‌های آسیا را سوت بزند، توقع از جامعه داوری بالا رفته برای همین هم هست که می‌ بینیم در نیم فصل دوم اعتراض ها به داوری بیشتر شده. البته در بازی با ملوان داوری به ضرر ما تمام شد.

تیم های بزرگ دنیا هم دچار بحران می‌ شوند

تیم هایی مثل دورتموند، آث میلان، اینترمیلان و کلا تیم های بزرگ دنیا هم در بحران قرار می‌ گیرند. اما مهم این است که مربی بتواند در آرامش و ثبات به کار خودش ادامه بدهد. هفته گذشته هیات مدیره پرسپولیس تصمیم به ادامه همکاری با آقای درخشان گرفت که خوشبختانه ایشان توانست به دور از حاشیه و با آرامش با تیم کار کند و در این هفته هم نتیجه گرفتیم.

برای پرسپولیس چه کار کرده اند که حالا توقع دارند در آسیا اول شود

همه می‌ گویند بابت نتایج پرسپولیس از حضور این تیم در آسیا نگران اند! من یک سوال دارم اینقدر که می‌ گوییم پرسپولیس نماینده ایران است برای پرسپولیس چه کار کردیم که اینقدر توقع داریم که برود در آسیا اول شود. شرایط اسپانسر و مدیرعامل مان که کاملا برای همه مشخص است و مشکلات دیگری که نمی‌ خواهم در موردش صحبت کنم. 2 بازیکن در تیم هایی که با ما همگروه هستند، حضور دارند که به اندازه کل بازیکنان پرسپولیس قیمت دارند. آنها می‌ آیند هزینه می‌ کنند اما این شرایط از پرسپولیس دور است، بازیکنان ما غیرت و تعصب دارند و با تمام وجود در جام‌ملت‌های آسیا از حیثیت و نام ایران دفاع خواهند کرد. من از جانب بچه ها قول می‌ دهم که قطعا پرسپولیس در آسیا خیلی بهتر و روان تر از لیگ بازی خواهد کرد.

پرسپولیسی ها از جان و دل مایه گذاشتند

نوری در پاسخ به این سوال که با حضور او در بازی پرسپولیس این تیم شرایط بهتری پیدا کرده بود گفت که؛ همه بچه ها در دیدار مقابل پدیده از جان مایه گذاشتند، ما اصلا بازیکن بد در این دیدار نداشتیم. بچه ها همه همدل و هماهنگ بودند که بتوانیم پدیده را شکست بدهیم و امیدوارم پیروزی های ما تداوم پیدا کند.

در پست غیرتخصصی ام بازی کردم

نوری در پاسخ به این سوال که آیا از بازی کردن کنار فابیو در میانه زمین رضایت دارد یا نه پاسخ داد که؛ من در دیدار مقابل پدیده هافبک دفاعی بازی کردم، با اینکه پست غیرتخصصی ام بود تمام تلاشم را کردم که عملکرد خوبی داشته باشم. گابریل هم بازیکن خوبی است و در این بازی هافبک نفوذی بازی کرد، من مطمئنم که او بازی به بازی بهتر می‌ شود و موقعیت های بیشتری برای پرسپولیس خلق می‌ کند.

پروین و هدایتی به پرسپولیس روحیه دادند

من از آقای علی پروین و آقای هدایتی تشکر می‌ کنم که قبل از سفر ما به مشهد به فرودگاه آمدند و ما را بدرقه کردند، این کار آنها باعث شد که روحیه مضاعفی به تیم تزریق شود و بازیکنان ما انگیزه بیشتری برای برد پیدا کردند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها