کد خبر: ۲۹۵۱۴
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۱۶ آذر ۱۳۹۰
به گزارش سایپا نیوز ، مهندس نعمت ا... پوستین دوز مدیر عامل گروه خودروسازی سایپا در جمع مدیران ارتباطات این گروه با اشاره به ظرفیت های ناب موجود در فرهنگ اسلامی ایرانی کشورمان عنوان کرد : امام حسین ( ع) با پیام امر به معروف حماسه عاشورا را رقم زدند و با استفاده از ویژگی هایی خاص در شیوه پیام رسانی ، پیامی را به همگان رساندند که با طبع همه انسان ها سازگاری دارد و به همین خاطر است که اقلیت های دینی در ایران با این واقعه الفتی دیرینه دارند .


وی همچنین بیان کرد : واقعه عاشورا به لحاظ ابعاد تبلیغاتی از ظرفیت های زیادی در بعد اطلاع رسانی و تبلیغاتی برخوردار است ظرفیت هایی ناب و اصیل که توانسته است سال های متمادی دستمایه هنرمندان شود و دراین میان مدیران ارتباطات گروه سایپا نیز می توانند با الهام از این واقعه در شیوه پیام رسانی خود دست به خلاقیت و نوآوری بزنند .

وی افزود : پیام رسانی امام حسین (ع) در واقعه عاشورا یک پیام ماندگار و تاثیر گذار بود که ماندگاری و جاودانه شدن آن تا به امروز ثابت می کند که شیوه پیام رسانی و تبلیغ دینی آن بزرگوار به حدی دقیق و درست بوده است که نام و یاد او تا ابد در ذهن و زبان دوستداران اهل بیت جاودان خواهد ماند .
مهندس پوستین دوز گفت : یکی از کسانی که با الهام گرفتن از واقعه جاودانه عاشورای حسینی ، پیام رسان خوبی برای گسترش دین مبین اسلام شد ، حضرت زینب ( س) بود که با استفاده از ظرفیت وجودی این واقعه و با صدایی رسا لرزه بر کاخ یزید بن معاویه انداخت و با استفاده از این ظرفیت ناب خطبه ای رسا و جاودانه از خود به یادگار گذاشت .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
کامیار تیمورنژاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۱۷ آذر ۱۳۹۰
۰
۰
با عض سلام خدمت برادر بزرگوار بدانید و بدانند که مهندس پوستین دوز هم اهل ولایت هم اهل ولایت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها