کد خبر: ۲۹۵۰۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۴     ۲۴ بهمن ۱۳۹۳
محمد حسين کنعاني زادگان، مدافع سابق پرسپوليس تبديل به مهره ثابت خط دفاع ملوان شده است . تيمي که در سه بازي گذشته خود دروازه اش را بسته نگه داشته است.
به گزارش پایگاه 598،حسین کنعانی در مورد برد قاطع ملوان مقابل راه آهن به خبرنگار "ورزش سه" می گوید:« بازی فوق العاده ای بود. قبل از بازی آقا فیروز گفته بود که این بازی برای ما شش امتیازی است. حتی مهمتر از بازی پرسپولیس در تهران. ما 4 غایب داشتیم اما بچه ها طوری بازی کردند که جای  خالی آنها به چشم نیامد. همه بازیکنان سنگ تمام گذاشتند تا بازی را ببریم. سه گل زدیم و چند گل هم نزدیم. الان اگر پول هم ندهند مهم نیست. مهم نگه داشتن ملوان در لیگ برتر است. الان در تیم همدلی داریم و امیدوارم که بتوانیم در پایان فصل جزو 10 تیم برتر باشیم. »

مدافع 20 ساله ملوان در مورد بسته ماندن دروازه ملوان در سه بازی اخیر می گوید:« فیروز کریمی با مدافعان اختصاصی کار می کند. از وقتی او آمده همه چیز عوض شده. نیم فصل اول تفاضل گل تیم خوب نبود، حالا در پی جبران هستیم. امیدوارم که بتوانیم در بازی های بعد هم دروازه را بسته نگه داریم. نبادی در باد این سه بازی بخوابیم.»

در ورزشگاه تختی انزلی به کنعانی لقب کمپانی داده اند. او در این مورد می گوید:« حقیقتش وقتی در تیم جوانان بودم بچه ها این لقب را برایم گذاشتند. جالا هم این لقب به گوش هواداران ملوان رسیده و آنها مرا کمپانی صدا می زنند. در این بازی آنها سورپرایزم کردند. وقتی وارد زمین شدم عکس بزرگی از خودم دیدم که روی آن نوشته بودند کنعانی کمپانی. کمپانی مدافع من سیتی است که بچه ها می گویند سبک بازی ام شبیه او است.»

کنعانی در پایان می گوید:« باید از فیروز کریمی تشکر کنم که به من بها داد. من نیم فصل اول در تیم المپیک بودم و کمتر در ملوان حضور داشتم. فیروز کریمی اما با جسارت عمل کرد و در یک تیم ته جدولی به یک مدافع جوان اعتماد کرد. کمتر کسی را می توانید پیدا کنید که به یک مدافع جوان اعتماد کند. من هم سعی می کنم جواب اعتماد فیروز کریمی را بدهم. فوتبالم را مدیون او و اکبر محمدی هستم و امیدوارم که در ادامه هم بتوانم به ملوان کمک کنم».

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها