کد خبر: ۲۹۴۹۷۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۱     ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
بازي روز جمعه سپاهان و فولاد اولين تقابل حسين فرکي با تيم سابقش پس از قهرماني در ليگ برتر به حساب مي‌آيد. بازگشت سرمربي فعلي سپاهان به اهواز اما تا حدود بسيار زيادي تحت تاثير شرايط ويژه جوي اين شهر قرار گرفته است.
به گزارش "ورزش سه"، دیدار روز جمعه تیم‌های سپاهان و فولاد که به خاطر تقابل دو تیم بالای جدول و دو مدعی جدی قهرمانی مهم‌ترین دیدار هفته بیستم به حساب می‌آید، در حال حاضر آنقدر تحت تاثیر گرد و غبار و شرایط جوی خاص حاکم بر اهواز قرار دارد که بازگشت حسین فرکی به این شهر به سوژه‌ای جانبی بدل شده است.

این مربی 57ساله که پس از قهرمان کردن فولاد در لیگ سیزدهم و اختصاص عنوان بهترین مربی فصل گذشته به خود تصمیم گرفت تا راهش را از تیم خوزستانی جدا کند، در دیدار رفت دو تیم در اصفهان هنوز سرمربی سپاهان نشده و در دوران نقاهت پس از جراحی زانوی خود به سر می‌برد.

به این ترتیب، دیدار فردا اولین تقابل فولاد و فرکی پس از جدایی محسوب می‌شود. بعد از ترک اهواز از سوی سرمربی و متعاقباً برخی ستاره‌های فصل گذشته و البته از دست دادن تعداد زیادی بازیکن سرباز تصور بسیاری بر این بود که فولاد در لیگ چهاردهم شانسی برای دفاع از عنوان قهرمانی خود ندارد اما این پیش بینی درست از آب در نیامد. هرچند بازگشت دوباره به صدر جدول مستلزم ماه‌ها انتظار بود اما بالاخره در پایان هفته نوزدهم برای فولاد اتفاق افتاد تا در اهواز دیگر نه کسی دلتنگ فرکی باشد و نه جای خالی ستاره‌های جدا شده و سربازهای غایب حس شود.

 با این حال، بازگشت حسین فرکی به اهواز و رویارویی این مربی با تیمی که اولین قهرمانی خود در لیگ برتر را در آن تجربه کرد اتفاق ویژه بازی سپاهان و فولاد است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها