کد خبر: ۲۹۴۹۷۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
پيکان و نفت يک هفته زودتر از حد معمول بازي مي‌کنند. اين بازي از مسابقات هفته 21 برگزار مي‌شود اما دليل برگزاري يک هفته زودتر اين بازي آن است که نفت براي برگزاري بازي پلي آف جهت حضور در ليگ قهرمانان آسيا بازيهاي فشرده‌اي دارد.
به گزارش "ورزش سه"، بنابر این برای کمک به برنامه بازیهای این تیم، فدراسیون و سازمان لیگ، این گونه برنامه بازیها را برای کمک به این تیم تغییر داده تا معلوم شود که سازمان لیگ حداقل در این گونه برنامه ریزی ها نسبت به تیم نفت عنایتی ویژه دارد.

1 پیکان و نفت در هفته بیستم به مصاف استقلال و سایپا رفتند. پیکان در بازی برابر تیم استقلال در حالی که بازی خوبی به نمایش گذاشت، اما به لطف اشتباه داور بازنده شد. نفت هم در حالی که گفته می شد برابر سایپا مشمول لطف داور شده است، با حساب 3-1 برنده شد، به عبارتی حریفان این بازی یکی از اشتباه داوری بهره برده و دیگری به غضب اشتباه داوری بازی و امتیاز از دست داد.

2 نفت که صدرنشین لیگ است در صورت برد در این دیدار باز هم صدرنشین می ماند، آنها که در صورت برد فولاد در بازی این هفته برابر سپاهان احتمال از دست دادن صدرنشینی را داشتند حالا با این فرصت خوبی که نصیبشان شده است می توانند با یک بازی بیشتر حتی بین خود و رقبا فاصله بیندازند.

3 پیکان که در صورت برد برابر تیم نفت می تواند از پرسپولیس بالاتر قرار گیرند، کار سختی برابر تیمی دارد که 15 هفته را در لیگ بدون شکست پشت سر گذاشته است.

4 بازی رفت 2 تیم با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید،این بازی در روز 7 شهریور برگزار شد.

5 بازی 2 تیم تنها یک محروم دارد سیاوش یزدانی در بازی برابر استقلال با دریافت سومین کارت زرد از بازی برابر نفت محروم است.

6 نفتی‌ها با ترکیب احتمالی ذیل به میدان می روند: علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، مرتضی پورعلی گنجی، امین حاج محمدی، لئوناردو پادوانی، سیامک کوروشی، وحید حمدی نژاد، کمال کامیابی نیا، حسین ابراهیمی، غلامرضا رضایی و امیر ارسلان مطهری

7 پیکانی‌ها هم احتمالا با ترکیب: مهدی رحمتی، آرمان قاسمی، محمدنصرتی، حمیدرضا دیوسالار، اویبک کلیچو، احمد مهدی زاده، جی لوید ساموئل، معمرسوراکا، سیاوش اکبرپور، احمدجمشیدیان و سعید دقیقی به میدان می‌رود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها