کد خبر: ۲۹۴۸۹۷
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نماينده مردم سيب و سوران، سراوان و مهرستان در مجلس گفت: آمريکا و کشورهاي غربي به دنبال توافق در مذاکرات نيستند و ‌سعي دارند با بهانه‌جويي روند مذاکرات را به سود خويش پيش ببرند و ملت ايران را از حقوق خود محروم کنند.

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني سپاه سلمان، هدايت‌الله ميرمرادزهي با بيان اينکه دشمنان انقلاب همواره به دنبال ضربه زدن به انقلاب اسلامي و تضعيف آن هستند، افزود: دشمن دلش براي ايران نمي‌سوزد بلکه استقلال ‌ما را هدف قرار داده و با اعمال تحريم‌ها به دنبال متوقف کردن پيشرفت ايران اسلامي در زمينه‌هاي مختلف از جمله فن‌آوري هسته‌اي و نظامي است.

وي با بيان اينکه حضور پرشور مردم در راهپيمايي۲۲بهمن، نقشه‌هاي دشمن را نقش برآب کرد، اظهار داشت: مردم آمد‌ند تا به دشمنان بگويند به کسي اجازه دخالت و اظهارنظر در امور ‌ايران نخواهند داد.‌

ميرمرادزهي با اشاره به اينکه دشمن به دنبال بهانه‌جويي در مذاکرات است‌، خاطر‌نشان کرد: آمريکا و کشورهاي غربي به دنبال توافق در مذاکرات نيستند و ‌سعي دارند با بهانه‌جويي روند مذاکرات را به سود خويش پيش ببرند و ملت ايران را از حقوق خود محروم کنند.

وي تاکيدکرد: اقتصاد مقاومتي بهترين سلاح مقابله با تحريم‌هاي ظالمانه دشمن است و زماني که بر توانمندي‌هاي داخلي خود تکيه کنيم و بتوانيم مشکلاتمان را برطرف کنيم، کشوري توانمند ار لحاظ اقتصادي خواهيم داشت و دشمنان نمي‌توانند با تحريم‌ها به اقتصاد کشور ضربه بزنند.

وي افزود: دولت بايد منابع و زيرساخت‌ها لازم را براي توانمندسازي داخلي در بخش‌هاي مختلف از جمله بخش کشاورزي فراهم کند تا علاوه بر تامين نياز داخلي کشور در بخش صادرات نيز ارزآور باشيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها