کد خبر: ۲۹۴۸۹۵
زمان انتشار: ۰۹:۵۰     ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
ايرنا/ 'فؤاد معصوم' رئيس جمهوري عراق با اشاره به ضرورت تلاش همه کشورها براي مبارزه با گروهک تروريستي داعش، خواستار مبارزه با آن در جبهه هاي نظامي، سياسي، اقتصادي، فکري، فرهنگي و تربيتي شد .

به گزارش پايگاه خبري ' اليوم السابع ' فؤاد معصوم که به قطر سفر کرده است، ديشب (چهارشنبه شب) در ديدار با سفراي خارجي در اين کشور در دوحه، تاکيد کرد: وحشيگري و رفتارهاي غير انساني داعش تنها مربوط به عراقي ها و سوري ها نمي شود، بلکه اين خطر همه را تهديد مي کند .

رياست جمهوري عراق در بيانيه اي اعلام کرد: معصوم در ديدار با سفراي خارجي و همچنين سفراي کشورهاي عربي در دوحه، از موضع گيري کشورهاي دوست منطقه در حمايت از عراق و مقابله با داعش استقبال کرده و خواستار افزايش اين حمايت ها و گسترش دامنه آن شده است.

رييس جمهوري عراق تصريح کرد: تروريسم يک آفت جهاني است و همه براي پيروز شدن بر آن بايد همکاري کنند.

معصوم ادامه داد: سياست خارجي عراق هم اکنون بر اصل برقراري روابط خوب و متوازن با همه بر اساس منافع عراق و منافع مشترک با ديگر کشورها استوار است .

در اين ديدار سفراي خارجي نيز ابراز اميدواري کردند، عراقي ها بتوانند از اين مراحل سخت بگذرند، تروريسم را نابود کرده و عراقي امن و با ثبات و شکوفا بسازند .

رئيس جمهوري عراق چهارشنبه (ديروز) راهي دوحه پايتخت قطر شد و در ديدار با 'تميم بن حمد بن خليفه آل ثاني' امير آن، درباره روابط دوجانبه و مقابله با تروريسم گفت و گو کرد.

وي در ديدار با امير قطر گفت: تلاش هاي ما بر بازسازي ارتش و دستگاه هاي امنيتي متمرکز است و عراق در شرايط کنوني نياز به نيروهاي مردمي و پيشمرگ ها براي نابود کردن داعش دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها