کد خبر: ۲۹۴۸۸۵
زمان انتشار: ۰۹:۳۶     ۲۳ بهمن ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم/ مهاجم تيم فوتبال ذوب‌‌آهن اصفهان گفت: مهم‌ترين مسئله‌اي که باعث شد که تيم نتيجه بگيرد، اعتمادي بود که مديريت باشگاه به کادر فني کرد.
مهدي رجب‌زاده درباره شرايط تيم فوتبال ذوب‌آهن اظهار داشت: اوايل ليگ برتر بازي‌ها را خوب شروع نکرديم اما به مرور شرايط بهتر شد و در اواخر نيم فصل عملکردمان خوب شد. ذوب‌‌‌آهن نسبت به سال گذشته تغيير و تحولات زيادي پيدا کرده بود و به زمان احتياج داشت.
وي افزود: مديران باشگاه به کادر فني اعتماد کردند تا تيم شکل بگيرد و بازيکنان هماهنگ‌تر شوند. مسئله مهم اين است که بتوانيم اين روند را حفظ کنيم تا در آينده جايگاه خوبي به دست آوريم.
مهاجم ذوب‌‌آهن با اشاره به حضور يحيي گل‌محمدي عنوان کرد: آقا يحيي مربي توانمندي است اما مهم‌ترين مسئله‌اي که باعث شد تيم نتيجه بگيرد، اعتمادي بود که مديريت باشگاه به کادر فني در زماني کرد که تيم نتيجه نمي‌گرفت. اين اعتماد باعث ايجاد تحول در تيم شد و توانستيم با برطرف کردن نقاط ضعف به هماهنگي برسيم.
رجب‌زاده در پاسخ به اين سوال که چرا بازيکنان امروزي دچار حواشي مي‌شوند، گفت: نسبت به دهه گذشته فضا براي بازيکنان جوان مهياتر شده است. در گذشته بازيکنان جوان به زحمت در جمع 18 بازيکن قرار مي‌گرفتند. بازيکنان امروزي براي رسيدن به جايگاه‌شان زحمت نمي‌کشند و مسئولان هستند که بايد براي جوانان سختگيري کنند تا قدر جايگاهي که دارند را بدانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها