کد خبر: ۲۹۴۸۳۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۷     ۲۲ بهمن ۱۳۹۳
شرکت آمریکایی نتفلیکس ارائه دهنده خدمات تماشای آنلاین فیلم و سریال قصد دارد به زودی این خدمات را در کشور کوبا نیز ارائه دهد، امری که نشان دهنده بهبود روابط اقتصادی دو طرف است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس؛ هزینه استفاده از این خدمات 8 دلار در ماه است. البته تنها افرادی می‌توانند از سرویس‌های یاد شده استفاده کنند که از کارت اعتباری بهره مند بوده و به اینترنت پرسرعت نیز دسترسی داشته باشند.
با توجه به ضعف زیرساخت های اینترنت در کشور کوبا و درآمد سرانه پایین مردم این کشور به نظر می رسد این اقدام نتفلیکس بیشتر جنبه تبلیغاتی داشته باشد و تعداد شهروندان کوبایی که قادر به مشاهده برنامه های تلویزیونی از طریق اینترنت باشند بسیار اندک باشد.

در حال حاضر تعداد محدودی فیلم و سریال عمدتا آمریکایی از طریق سرویس یاد شده در دسترس است که قرار است در آینده بر تعداد آنها افزوده شود.

کارشناسان می گویند تنها 5 درصد از مردم کوبا به اینترنت پرسرعت دسترسی دارند و لذا آنان نیز در کوتاه مدت نسبت به سود اقتصادی چنین کاری بدبین هستند. نتفلیکس در سه ماهه چهارم سال 2014 توانست در 50 کشور جهان حدود 4.33 میلیون کاربر را به جمع 57.4 میلیون مشترک خود بیفزاید.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها