کد خبر: ۲۹۴۶۴۷
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
سخنگوي پرسپوليس ادعا مي‌ کند خبر سرپرستي نژادفلاح در پرسپوليس يک خبر دروغ بوده است.
به گزارش پایگاه 598،مهدی خواجه‌وند در این باره به "ورزش سه" گفت: تا جایی که من می‌ دانم خبر سرپرستی نژاد فلاح در پرسپولیس یک خبر اشتباه بوده است چون تا حالا هیچ گونه ابلاغی در مورد سرپرستی ایشان به ما داده نشده است. اگر این خبر درست بود صد در صد حکم سرپرستی او به ما ابلاغ می‌ شد ولی تا این لحظه این اتفاق نیفتاده است.

او ادعا می‌ کند وزارت ورزش و جوانان باید حکم سرپرستی نژاد فلاح را به باشگاه ابلاغ کند که تا این لحظه این اتفاق نیفتاده است: حکم سرپرستی را آقای نژادفلاح را باید وزارت ورزش و جوانان به ما اعلام می‌ کرد که تا این لحظه این کار را نکرده است. ضمن این که او تا حالا به باشگاه نیامده است.

سخنگوی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که با توجه به این که 6 روز دیگر برنده مزایده سرخابی ها مشخص می‌ شود آیا نیازی به اعلام سرپرست 6 روزه بود یا نه هم گفت: به هر حال روز 27 بهمن ماه قرار است پاکت های کسانی که در مزایده شرکت کرده اند باز شود و بعد از آن حتما خود واگذاری زمان زیادی می‌ برد. در ضمن من این را هم باید بگویم که قرار است مالکان جدید باشگاه را در پایان لیگ در اختیار بگیرند. به همین دلیل باشگاه تا پایان فصل نیاز به مدیرعامل دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها