کد خبر: ۲۹۴۶۴۰
زمان انتشار: ۱۸:۲۴     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
رسول خطيبي سرمربي برکنارشده تراکتورسازي در اين چند روز مورد حمايت هواداران اين تيم قرار گرفت.
به گزارش "ورزش سه"، تاکنون مدیران تراکتورسازی در خصوص حمایت هواداران از خطیبی واکنشی نشان ندادند و فقط تمرینات این تیم در دو روز گذشته پشت درهای بسته برگزار می شود. رسول خطیبی هم در این شرایط ترجیح داد صحبت های تند نکند و در خصوص همین مساله گفت و گویی با ورزش سه انجام داد که می خوانید:

هواداران از تیم رضایت داشتند

در این چند روز اهالی فوتبال زحماتی که ما در این چند روز را کشیدیم دیدند و کارشناسان هم در این خصوص نظراتشان را دادند. واقعا کسانی که در مورد بنده صحبت کردند در این فوتبال مهم هستند و باید از تمام آنها تشکر کنم. هواداران با رفتارها و حمایت هایشان نشان دادند که از وضعیت تراکتور در این مدت رضایت داشتند و این تیم شرایط خوبی داشته.

من به این تیم ایمان دارم

در حال حاضر ترجیح می دهم به خاطر آرامش تیم صحبتی نکنم . امیدوارم در این شرایط تیم آرامش داشته باشد و هواداران هم از تیم حمایت کنند. بازی های آسیایی نزدیک است و دوست دارم این تیم نتیجه بگیرد. من به این تیم ایمان دارم و با تقویت می تواند نتایج خوبی بگیرد. زمان ما یکی ، دو بازیکن برای تقویت تیم می خواستیم که نیاوردند اما امیداورم با تقویت این دو پست با مربی جدید تیم نتیجه بگیرد.برای ما که نیاوردند اما برای جایگزین کردن جای خالی در لیست تیم گذاشتیم. این می تواند قهرمان شود و حتی اگر قهرمان نشود هم می تواند سهمیه آسیایی بگیرد.

مثل یک هوادار تراکتور را تشویق می کنم

من برای این تیم آرزوی قهرمانی می کنم اما واقعا برنامه سه ساله ای که من داشتم حیف شد . این برنامه عملی نشد اما برای تراکتور آرزوی موفقیت دارم. در این مدت هم مثل یک هوادار کنار تراکتورسازی هستم و این تیم را تشویق می کنم. از سردار آجورلو تشکر می کنم که من را حمایت کردند. ایشان تنها کسی بود که از اعضای هیات مدیره از من حمایت کرد و تشکر می کنم.

این محبوبیت را مدیون مردم هستم

عزت انسان دست خداست. بعد از اینکه این اتفاق افتاد خودم هم باور نمی کردم هواداران اینقدر از من حمایت کنند. در این مدت رسانه ها و شبکه های اجتماعی و مردم از من حمایت کردند و به خاطر این محبوبیت که بدست آوردم تشکر می کنم . هواداران در این مدت زحمات من را دیدند و من را مورد لطف خود قرار دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها