کد خبر: ۲۹۴۶۳۶
زمان انتشار: ۱۸:۱۹     ۲۱ بهمن ۱۳۹۳
مدافع باتجربه سرخپوشان اهواز از زماني که به اين تيم آمده، عملکرد بسيار خوبي داشتم او اميدوار است که در بازي حساس با سپاهان دوباره به ترکيب بازگردد.
به گزارش "ورزش سه"، احمد آل‌نعمه در مورد شرایط بد آب و هوایی اهواز گفت: این روزها دارد سخت می‌ گذرد. البته من که پارسال خودم در اهواز حضور نداشتم اما بچه ها می‌ گفتند که سال گذشته در کل سال یکی، دو بار این اتفاق افتاده. اما در یک ماه اخیر 10 بار این اتفاق افتاده. مرد خوزستان بخصوص آنهایی که در فضاهای باز مشغول کار هستند خیلی اذیت می‌ شوند. شما فکرش را بکنید ما در این هوا امروز یک تمرین مهم را پشت سر گذاشتیم. حالا اگر امروز را تعطیل می‌ کردیم و فردا هم شرایط همین شکل بود، کارمان برای بازی با سپاهان سخت می‌ شد. امیدوارم یک برد شیرین در بازی پیش رو کسب کنیم تا با این پیروزی در شرایط سخت هوادارانمان خوشحال کنیم. امیدوارم روز جمعه هوا صاف باشد تا هوادارانمان هم بتوانند راحت بیایند و از ما حمایت کنند.

او در مورد اینکه می‌ توانند سه امتیاز را از سپاهانی ها بگیرند یا خیر ادامه داد: ما باید صددرصد بازی با سپاهان را ببریم و نسبت به بازی رفت که مساوی شد بیشتر تمرکز کنیم و امتیاز لازم را کسب کنیم. اگر بخواهیم جزو مدعی ها باشیم باید در یکسری بازی ها حتما پیروز شویم که بازی با سپاهان هم جزو آنهاست.

بازیکن فولاد در پایان در مورد اینکه می‌ تواند به ترکیب ثابت برگردد یا خیر افزود: انشاالله که همین طور باشد. اگر خدا بخواهد و اتفاق خاصی نیفتد به ترکیب برمی گردم و با تمام وجود بازی می‌ کنم تا خط دفاع بهترین عملکرد را داشته باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها