کد خبر: ۲۹۴۲۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۰     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
حسين خوش نظر سرپرست تيم سايپا راجع به جامعه داوري فوتبال ايران اعتقاد دارد داوران زحمت کش ترين و مظلوم ترين قشر فوتبال هستند. اما بايد خيلي بيشتر از اين ها در قضاوت بازي ها دقت کنند.
به گزارش "ورزش سه"، خوش نظر نظرات خود را راجع به بازی سایپا و نفت‌تهران اینگونه بیان کرد: هر موقع که من صحبتی می‌ کنم می‌ گویند ایشان به داوری اعتراض می‌ کند، اما وقتی اتفاقی نیفتد چرا باید من اعتراض کنم. یک روز قبل از بازی به کمیته داوران رفتم و آقای عسگری تشریف نداشتند. به معاونین ایشان گفتم ما برای آقای جباری احترام ویژه ای قائلیم اما این بازی داوری باتجربه تر می‌ خواهد. این اتفاق نیفتاد تا اینکه دیدیم ایشان قضاوت نادرستی از خود در بازی برجای گذاشت. در صحنه پنالتی با کمک داور کاملا ناهماهنگ بود و همین ناهماهنگی باعث شد از نظر روانی تیم ما برهم بریزد.

وی ادامه داد: در بازی با استقلال هم خطایی که صادقی انجام داد هم مستحق اخراج بود هم پنالتی، اما این اتفاق نیفتاد. در صورتی که اگر غیر از این بود ما پیروز این بازی می‌ شدیم. برای آن بازی هم ما عنوان کرده بودیم که آقای فغانی که از تورنمنت سنگینی می‌آید خسته است و نیاز به استراحت دارد لزومی نداشت که فورا یک بازی مهم را قضاوت کند. حقیقتش از بازی با استقلال‌خوزستان به بعد همین طور برای ما اتفاقات عجیب و غریب داوری می‌ افتد. ما چند تن از بهترین بازیکنانمان را از دست دادیم و از جوانان اضافه کردیم. بنابراین به سختی سعی می‌ کنیم از پس حریفان بربیاییم. این اشتباهات تمام زحمات ما را برباد می‌دهد. اشتباهاتی همچون بازی با سپاهان که بنده 4 جلسه بابت آن محروم شدم.

خوش نظر راجع به بازیکنان جوان سایپا عنوان کرد: بسیار خوشحال می‌ شوم می‌ بینم بازیکنان جوان و جویای نام این تیم به عنوان پدیده به تیم های دیگر می‌ پیوندد و جزو مهره های اصلی آنها می‌ شوند به طور مثال خدا شاهد است که وقتی می‌ بینم شهباززاده گل می‌ زند انگار دنیا را به من داده اند و از درخشش کاوه رضایی را در ذوب‌آهن با تمام وجود لذت می‌ برم. بابک حاتمی ستاره دیگری است که به زودی درخشش را در باشگاه پرسپولیس می‌ بینید.

او در پایان راجع به عصبانیت شدید مجید جلالی در دقایقی از بازی گفت: در صحنه ای از بازی که نفتی ها حمله ای روی دروازه ما ترتیب داده بودند، داور خطایی به نفع ما اعلام کرد که اتفاقا به نظر من به اشتباه این خطا را اعلام کرد و موقعیت خوبی را از نفت گرفت اما نیمکت نفت عصبانی شدند و به داور اعتراض کردند و دراین لحظه آقای جلالی عنوان کرد که بعد از این همه ضرر سایپا اتفاقی نیفتاده و متاسفانه آقای سیدی مربی دروازه‌بان های نفت که خود از سایپایی های قدیمی است برخورد بسیار بدی با آقای جلالی داشت و متاسفانه کلمات رکیکی را بر زبان آورد که همین باعث عصبانیت آقای جلالی شد و البته باید عنوان کنم آقایان منصوریان و خرمگاه بسیار از آقای جلالی عذرخواهی و دلجویی کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها