کد خبر: ۲۹۴۲۳۰
زمان انتشار: ۱۸:۵۱     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
غلامرضا رضايي معتقد است وقتي هر دو تيم نفت و سايپا از داوري ناراضي هستند. پس معلوم است که مشکلي در اين زمينه وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598،رضایی در گفت و گو با "ورزش سه"، گفت: من در دو دیدار اخیر نفت در پسن مهاجم نبودم . بازی با سپاهان که هافبک چپ بودم و در بازی با سایپا هم که گوش چپ و راست بازی کردم. یعنی بسته به سیستم تیم من در پستهای متفاوتی بازی کردم.

20 دقیقه اول خیلی سخت بود
بازی مقابل سایپا خیلی سخت بود. مخصوصا 20 دقیقه اول بازی کار خیلی سخت بود. اما بعد از آنکه ما گل اول را زدیم، زدن گلهای بعدی برای ما راحت تر شد. به عقیده من آقای جلالی تیم خوبی را ساخته است که خوب فوتبال بازی می کند. قبل از گل اول ما کار سختی داشتیم اما بعد ازاخراج بازیکن آنها شرایط برای نفت بهتر شد.

وقتی هر دو تیم از داوری ناراضی هستند، حتما مشکلی هست
معمولا من در مورد داوری حرف نمی زنم. اما فکر می کنم در کل وقتی هر دو تیم از داوری ناراضی هستند حتما یک چیز هست. داور در بسیاری از صحنه ها که لزومی نداشت خطا بگیرد حساسیت زیادی به خرج می داد. همین هم شد که آمار کارت گرفتن بازیکنان بالا رفت.

شاید اگر سایپا 10 نفر ه نمی شد، نمی بردیم
رضایی در جواب این سوال که مجید جلالی عنوان کرده بود اگر آنها 10 نفره نمی شدند نتیجه به سود ملوان رقم نمی خورد، پاسخ داد که شاید حرف آقای جلالی درست باشد. اما تیم ما هم باهوش بود که توانست از 10 نفره شدن تیم حریف استفاده کند.

6 تیم بالای جدول شانس قهرمانی دارند
درست است که نفت تیم خوبی است و ما صدر جدول هستیم. اما به عقیده من هنوز خیلی زود است که بخواهیم از قهرمانی حرف بزنیم. چون رقابتها مخصوصا در میان تیمهای بالای جدول سخت و نزدیک است. 5،6 تیم بالای جدول همه شانس قهرمانی دارند و فکر می کنم که در روزهای پایانی هر تیمی که بیشتر تلاش کند و بتواند در مقابل تیمهای بالای جدول نتیجه بگیرد، قهرمان می شود. نفت هم مثل همیشه تمام تلاشش را می کند تا نتیجه بگیرد.

امیدوارم با پیروزی در پلی اف به مرحله گروهی آسیا برویم
در مورد دیدارهای آسیایی هم باید بگویم که فکر می کنم لازم نبود که اینقدر بازیهای ما فشرده باشد. شاید بهتر بود که بعد از بازی پلی اف مقابل سایپا بازی کنیم. بچه های ما آماده هستند تا با حضور در بازی پلی اف بتوانند به دیدارهای گروهی آسیا دست پیدا کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها