کد خبر: ۲۹۴۲۱۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
زننده تنها گل تيم سايپا در ديدار اخير اين تيم مي‌ گويد تا لحظه اخراج بازيکن سايپا يک بازي پاياپاي از دو تيم شاهد بوديم.
به گزارش "ورزش سه"، حامد شیری که تنها گل تیم سایپا برابر نفت‌تهران را از روی نقطه پنالتی به ثمررساند راجع به این بازی گفت: تا دقیقه 20 و اخراج بازیکن تیممان و پنالتی برای حریف، بازی متعادلی را شاهد بودیم و دو تیم از از شرایط یکسانی برخوردار بودند، اما بعد از اینکه آن خطا پیش آمد و داور بازیکنمان را اخراج کرد نزدیک به 30 دقیقه طول کشید تا ما به حالت عادی برگردیم. متاسفانه در لحظه گرفتن پنالتی داور و کمکش اصلا هماهنگ نبودند.

شیری راجع به پذیرفتن گل دوم از نفت گفت: بهرحال هرکسی باید اشتباهات خود را بپذیرد و تا این اتفاق نیفتد پیشرفتی حاصل نمی‌ شود، درست است وقتی تیمی گل می‌ خورد همه مقصر هستند اما در لحظه گل دوم تیم نفت، تقصیر من بیشتر از همه بازیکنان تیم بود، شجاعت پذیرش این اشتباه را دارم و امیدوارم بتوانم این اشتباه را جبران کنم.

شیری در پایان گفت: امیدوارم هرچه سریعتر به حالت عادی برگردیم، اتفاقات این بازی پیش‌بینی نشده بود، با این حال در نیمه دوم بازهم به حالت عادی برگرشتیم و توانستیم یک گل به حریف بزنیم و دو توپ را به تیرک دروازه آنها زدیم اما بدشانسی آوردیم ولی همه تلاشمان را می‌ کنیم هرچه سریعتر به حالت ایده آل خودمان برگردیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها